Jump to content

Reklamasjon og leveranse , hva er egentlig vanlig


Enzo

Recommended Posts

Svart (redigert)
Forstår godt det.

 

Leverandøren burde som faginstans tatt seg tid til å undersøke saken, og gitt tilbakemelding på at platen desverre ikke kunne leveres fra fabrikken.

Gjorde de det eller?

 

Plate og skuff , + feste til saling ble bestillt i november 2006 , i begynnelsen av Mars skaffet jeg festet til salingen selv da jeg ikke kunne vente lenger (jeg klarte det på 1dag) og dette ble da avbestillt hos D-yacht.

Jeg fikk bare levert plate og skuff slik det ble levert og nok om den saken , er ikke vits å lefle mer med det , jeg har skaffet meg dørkplate i rett farge en annen plass (brukte 12dager på å skaffe den selv) og den kostet meg 1800.- ferdig skjært ut.

 

D-yacht har ettersom jeg har sett på nett de siste par årene vært litt uheldige med reklamasjonsbehandling noen ganger , de har vel forbedret seg de og med årene så det er vel bedre nå og blir vel enda bedre etterhvert.

Jeg kjøper meg et annet merke neste gang , har venner som seiler f.eks Beneteau og ved reklamasjoner som også disse har hatt så har Normar sendt en mann over fjorden etter et par dager for å se på saken og utbedre på stedet med påfølgende tort og svie gave så det er forskjell på hvordan den enkelte importør løser tingene , kanskje noen har problemer med å finne kvalifiserte mennesker i arbeidsmarkedet til å ta reklamasjonsjobber mens andre har vært heldige og funnet de rette menneskene.

En annen ting er jo det faktum at enkelte merker har vokst dramatisk de siste årene mens andre har hatt et godt innarbeidet salgs/reparasjons/ettermarked apparat som fungerer.

Noen ganger så vokser salgstallene fortere enn importøren klarer å ansette folk og få på plass logostikk

Redigert av Enzo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...