kerlin Startet 13.April.2007 Del på Facebook Startet 13.April.2007 (redigert) Har akkurat kjøpt meg en theri 440 , men ripa/ feste for fender lista har sprukket når båten ble snudd i rundt for vinteren. Hva skal jeg bruke og lime denne sprekken med? vet ikke hva slags materiale som båten er støpt av. Redigert 13.April.2007 av kerlin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Den er vel sannsynligvis støpt i glassfiberarmert polyester. Hvis det er en liten sprekk, kan du jo tette den med glassfibersparkel... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Chivas01 Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Da bør du også borre et hull i hver ende av sprekken ,ellers vil den bare sprekke opp igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Alle Terhi er laget i en form for plast, derfor kan de ikke repareres med glassfibersparkel/polyester. Ta heller kontakt med en terhi forhandler så får du kjøpt et sett for reparasjoner der. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Alt er ikke i ABS, de har også produsert i glassfiber. Se disse trådene: Glassfibermasse Riper på skroget Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.