MartinN Startet 16.April.2007 Link til dette innlegget Startet 16.April.2007 Hei, Jeg har behov for å frakte en 33 fot båt (ikke seilbåt) ca. den 1-5 mai innen Oslo. Vekt er ukjent, men det er en plastbåt. Noen som har tips til rimelige og pålitelige transportfirmaer? Noen som har brukt noen i Osloområdet/ Østlandet som de kan anbefale? Båten skal fra land til land, ikke på vannet! Båten må løftes med kran eller liknende og båten er ca. 10 meter X 2,5 meter. Takk! Martin Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 16.April.2007 Link til dette innlegget Svart 16.April.2007 Hei! Hadde dette spørsmålet oppe i en tråd i høst. Sjekk opp denne tråden https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=25630 Fikk en del gode svar der. Selv brukte jeg Jan Erik Pedersen i innlegg #6 Vivvi Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
MartinN Svart 16.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2007 (redigert) Takk, skal sjekke den tråden, men tar gjerne i mot oppdaterte tips! Redigert 16.April.2007 av MartinN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 17.April.2007 Link til dette innlegget Svart 17.April.2007 (redigert) Du kan prøve Finn Eriksen. Jeg bruker han selv, og er veldig fornøyd med både utført jobb og pris. Redigert 17.April.2007 av Javi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 17.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2007 Takk, snakket med Eriksen i dag og det var en trivelig kar! Det blir nok Eriksen som får transportere flaggskipet! Sitér dette innlegget Link to post
Ojda Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Har brukt Finn i 7 år, og er veldig fornøyd me jobben han gjør, så om prisen er grei anbefales det å bruke han. Sitér dette innlegget Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.