Jump to content

Båtliv på NRK - NettTV

MartinN

Recommended Posts

Heisann,

Kikket igjennom alle episodene til båtliv som gikk på NRK for et par år siden! Mye sjø og båt å glede seg til..

Artig serie som setter en i stemning!

http://www1.nrk.no/nett-tv/forside/sok/b%c3%a5tliv

Ta en titt og lad opp til båtsesongen folkens hvis dere ikke har sett programmet!

Martin

Redigert av MartinN (see edit history)
Har sett denne serien på nrk og det som var kjekkest var han Henning som pussa opp den snekka.

Ja han Jack fikk en and i garnet, spiste den gjorde han også :lol: :lol:

Tror faktisk det var skarv han fikk. Mente å huske at det smakte tran......

Eller så er jeg enig i at havnesjefen var morsom, om enn noe ufrivillig morsom. Så mange likhetstrekk mellom han og en kjent driftlsleder i et kjent borettslag det er laget en tv serie om .... :lol::lol::lol:

Har sett alle episodene flere ganger siste 2 årene. Er liksom litt oppvarming til sesongen. Men jeg har problemer med at avspillingen plutselig stopper opp, og finner ikke noe relevant svar på hjelp sidene til NRK. Er det noen som har noe tips?

Har det samme problemet jeg også :confused: har prøvd å justere båndbredden opp uten at det hjalp men kanskje det hjelper å skru den ned?

Har det samme problemet jeg også :confused: har prøvd å justere båndbredden opp uten at det hjalp men kanskje det hjelper å skru den ned?

Siden deres lisenspenger havner i lomeboka mi, så får jeg først beklage den ELENDIGE spilleren på nrk.no. Det er en ny på trappene som forhåpentligvis er frisk og ikke har disse irriterende problemene.

En ting jeg gjør når jeg opplever dette er å lukke nettleseren og åpne opp på nytt. Da hender det at problemet gir seg. Hvis hakkingen fortsatt er der kan man flytte "knappen" på avspilleren, som viser hvor i innsalget man er, ørlitegrann lenger ut i programmet. Da fortsetter den å spille, men har en lei tendens til å stoppe igjen ikke lenge etter....

Noen kloke hoder på marienlyst har ment at man skal stille båndbredden NED i innstillingene for spilleren og at det ble bedre av det, men har ikke sett noe forbedring når jeg har prøvd dette selv.

Hva slags båt har familien som drar på tur nedover sørlandskysten (de som må ha nytt kokeapparat)?

mvh Plenen@nrk

Redigert av Plenen (see edit history)
  • 8 år senere...

Sjøbliss var så grei og la dem på youtube for ikke lenge siden, så gjennom sesongen senest denne uken :) enklere på youtube, jeg slet med den forrige linken på epleproduktene mine..

http://www.youtube.com/playlist?list=PLDRXpcf6F--50AJqLqeRot2P5znjpbMLy

Noen som vet hvordan det går med personene i serien nå? Dette er jo utalllllllige år siden (Jack pakka med seg FAKSmaskin på ferie i båten.....) :-D

Noen som vet hvordan det går med personene i serien nå? Dette er jo utalllllllige år siden (Jack pakka med seg FAKSmaskin på ferie i båten.....) :-D

Havnesjefen pensjonerte seg og ble erstattet av en ny. Denne nye fikk et helvete. Noen sank båten hans og la igjen avføring på gårdsplassen. Det var masse skriverier rundt dette. Den gamle havnesjefen lever vel "herrens glade dager" i Polen.

Jeg leste i et båtblad for noen år siden at Jack skulle starte med charterbåt. Hva som er status nå, aner jeg ikke.

De øvrige har kanskje holdt en lav profil. Hørte forresten noe om at forholdet mellom Ragnar(?) og dama fra Ghana tok slutt.

-ellers så kan det jo hende at noen av deltagerne er medlemmer her på BP?

Redigert av kjeros (see edit history)

mvh kjeros
-
Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS

• 2 uker senere...

De som hadde Sandvik 945 byttet til en Spirit 360 noen år senere. Om de har den fremdeles vites ikke, men jeg tror at det ligger en i Son.

Jeg kjenner en som har en Spirit, og han fortalte meg dette tidligere i sommer, da vi kom inn på temaet Båtliv på NRK. :-)

Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...