Espen C Startet 20.April.2007 Link til dette innlegget Startet 20.April.2007 Snart kan vi kjøre rundt med Grisefett på tanken Løsningen på verdens energikrise kan være svinaktig nær. http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/naerings...ticle979762.ece Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Vil vel heller si at dette må være løsningen Motor som går på komprimert luft Sitér dette innlegget Link to post
Gielas Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Snart kan vi kjøre rundt med Grisefett på tanken Kan bli vanskelig for diverse religiøse grupperinger kanskje... i forhold til det med svin... ? (Moderator; jeg er kanskje på grensen her nå, men det er alldeles ikke meningen å trampe på noens føtter...) Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
mitsu Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 :nono: Sitér dette innlegget Link to post
mitsu Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Det neste er vel "avfall" fra div fettsugings-klinikker. Der har jo USA en del energi og hente.. Sitér dette innlegget Link to post
Fred Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Nei nå har vi det artig her dere! Spørsmålet mitt blir jo da.. Når ble en bil å regne som en person... altså en maskin kan vel spise et svin? eller er svinet hellig? Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Svinet er hellig for enkelte, uten å være støtende; dette er jo en glimrende ide for energikrisa Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Fred Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Jeg har tydeligvis noe å lære, om hvilke dyr som er hellige og ikke. Jeg trodde svinet representerte noe ondt og skummelt, og at personen ikke kunne spise det av den grunn. Sitér dette innlegget Link to post
mitsu Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Og enkelte grupperinger spiser ikke kjøttkaker,de mener det er hundemat. Ble kanskje litt OT,men.. Neppe noe stabilt drivstoff,slik motorene er pr, idag. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Pedalkraft er nok fremtiden, sørg for og få nok avkom Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Diesel av gris og kyr?????????? Må være dette de kaller for "dieseldyr".......?? Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 20.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Svinet er hellig for enkelte, uten å være støtende; dette er jo en glimrende ide for energikrisa Svinet er vel ikke hellig det er møkkete kjøtt full av nitritbakterier tror jeg det het? i fra gammelt av det er på grunn av dette at muslimer ikke spiser dette kjøttet. Sitér dette innlegget Link to post
Gielas Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Svinet er vel ikke hellig det er møkkete kjøtt full av nitritbakterier tror jeg det het? i fra gammelt av det er på grunn av dette at muslimer ikke spiser dette kjøttet. Svinet er antagelig hellig med motsatt fortegn for de religioner som ser ned på dèt... Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
VortexSurfer Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Det neste er vel "avfall" fra div fettsugings-klinikker. Der har jo USA en del energi og hente.. Vel....nå er vel vi her til lands i ferd med å innhente USA i rekordfart når det gjelder overvektige............ synes den var litt på kanten...eller?? Sitér dette innlegget Link to post
mitsu Svart 21.April.2007 Link til dette innlegget Svart 21.April.2007 Blir dette produsert som gass eller flytende drivstoff? Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 21.April.2007 Link til dette innlegget Svart 21.April.2007 Motor som går på komprimert "luft" av et eller annet slag?? Høhh, DEN er gammel den!! DAMPMASKIN!! Fyrt med krøtter... Eller "amerikansk avfall"?? Det JEG så etter i første innlegg, var datoen på avisoppslaget... Hmm.. Ikke var det 1. april heller Drodler litt: Tror nok det vil komme mange ville forslag i tiden som kommer; Forslag som går ut på hvordan VI skal fortsette UTEN å forandre vår livsstil... Drodler videre: Kanskje det blir seilbåt på oss alle sammen her?? Dæsken, da blir jeg nødt til å lære meg å seile (= å båte på skrå, og ikke vite når jeg kommer frem, eller HVOR jeg havner) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.