Jump to content

Hva med litt grisefett på tanken?

Espen C

Recommended Posts

Espen C skrev:
Snart kan vi kjøre rundt med Grisefett på tanken :smiley:

Kan bli vanskelig for diverse religiøse grupperinger kanskje... i forhold til det med svin... ?

(Moderator; jeg er kanskje på grensen her nå, men det er alldeles ikke meningen å trampe på noens føtter...)

--

Jon

vivvi skrev:
Svinet er hellig for enkelte, uten å være støtende; dette er jo en glimrende ide for energikrisa :wink:

Svinet er vel ikke hellig det er møkkete kjøtt full av nitritbakterier tror jeg det het? i fra gammelt av det er på grunn av dette at muslimer ikke spiser dette kjøttet.

Espen C skrev:
Svinet er vel ikke hellig det er møkkete kjøtt full av nitritbakterier tror jeg det het? i fra gammelt av det er på grunn av dette at muslimer ikke spiser dette kjøttet.

Svinet er antagelig hellig med motsatt fortegn for de religioner som ser ned på dèt...

--

Jon

mitsu skrev:
Det neste er vel "avfall" fra div fettsugings-klinikker. Der har jo USA en del energi og hente.. :cheers:

Vel....nå er vel vi her til lands i ferd med å innhente USA i rekordfart når det gjelder overvektige............ synes den var litt på kanten...eller??

Motor som går på komprimert "luft" av et eller annet slag??

Høhh, DEN er gammel den!!

DAMPMASKIN!!

Fyrt med krøtter...

Eller "amerikansk avfall"??

Det JEG så etter i første innlegg, var datoen på avisoppslaget... Hmm.. Ikke var det 1. april heller :cryin:

Drodler litt:

Tror nok det vil komme mange ville forslag i tiden som kommer;

Forslag som går ut på hvordan VI skal fortsette UTEN å forandre vår livsstil...

Drodler videre:

Kanskje det blir seilbåt på oss alle sammen her??

Dæsken, da blir jeg nødt til å lære meg å seile :puke:

(= å båte på skrå, og ikke vite når jeg kommer frem, eller HVOR jeg havner) :sailing::crazy:

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...