MartinN Startet 20.April.2007 Link til dette innlegget Startet 20.April.2007 (redigert) Hva tenker forumets medlemmer om en slik båt? En 33 fot Spissgatter i plast/glassfiber fra 1985 med 100 hesters diesel motor. Tilstand på motor er ukjent men skal fungere. Skroget er bra, men innredning gjenstår. Noen som føler seg kvalifisert på å "gjette" en pris slik den står? Hva kan prisen være ferdig oppusset og "helt strøken?" Jeg skal fikse alt selv (i hvertfall det som er mulig uten håndverker). Hva bør jeg få profesjonell hjelp til? Tenker på typiske ting som elektrisk opplegg etc.. Tips mottas med stor takk! Redigert 20.April.2007 av MartinN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
loffern Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Ja hva skal en si, her er det jo mye igjen og motoren? Den skal gå sier du, men gjør den det og hvordan går den? Her er det mange spørsmål. Hva den er verdt "som den står" er vanskelig å si uten å se den nærmere men jeg vil tippe at hvis du bruker en del timer på å få den i tipp-topp stand vil prisen være omkring 150.000 Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 20.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Det blir nok en del timer jobbing ja, kan like gjerne leie ut leiligheten ett år og flytte inn i båten tror jeg! Hehe.. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Stå på, ting tar litt mere tid en man tror Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 21.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2007 (redigert) Takker og bukker! Tålmodighet er mitt mellomnavn! Redigert 21.April.2007 av MartinN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 21.April.2007 Link til dette innlegget Svart 21.April.2007 Håhå det er ikke noe i forhold til mitt båtprosjekt! Før Etter: den så kansje litt håpløs ut? Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
vivvi Svart 21.April.2007 Link til dette innlegget Svart 21.April.2007 Ditt prosjekt kan minne noe om mitt... Har desverre ikke noe "etterbilde" da det er noen år til vi ser hvordan den er blitt Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
MartinN Svart 21.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2007 Håhå det er ikke noe i forhold til mitt båtprosjekt! den så kansje litt håpløs ut? WOW! Det må jeg si! Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 21.April.2007 Link til dette innlegget Svart 21.April.2007 ja det er ikke til og tro! Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
MartinN Svart 21.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2007 Har du noe dokumentasjon (bilder) osv fra byggingen Hilmar? Jeg skulle gjerne fått noen tips... Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 21.April.2007 Link til dette innlegget Svart 21.April.2007 ja du kan se noe på min internett side: hilmar2 Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.