Jump to content

Dynastart stjålet i Bertesbukta i Kristiansand!


nidelv590

Recommended Posts

Ikke hyggelig! Men det er ingenting mot hva de sjal fra Narvika for noen år siden. Da ble en innenbordsmotor demontert og løftet ut av en båt i opplag og transportert bort på traktor. Heldigvis var det en våken kar som fikk notert nummeret på traktoren..

 

Hvem kan ha gode dager på sjøen med en stjålet Dynastarter da?? Uff og uff! Skal selvsagt ha et våkent øye

Link to post
Share on other sites

Ja, de stjal dynastarten fra meg, og drill til 3500 fra nabo båten. Det er skuddpremie på de som har gjort dette, derfor jeg veldig klar for tips hvis noen har sett noe.

 

Vil utrykke min medlidenhet med den aktuelle personen som du mener har frarøvet deg din Dynastarter. Du utlover belønning og ihvertfall skuddpremie på vedkommende. Skal han skytes hvis han påtreffes? Og overleveres levende eller helst død? Hva med Dynastarteren? Du trenger selvfølgelig ikke den etter dette vel?

 

Si i fra hvis dere trenger ammo.....

 

Trenger ammo.......(?) Har du gått ut av ditt evenuelle "gode" skinn eller tenderer du til sinnsykdom? Hva mener du med "Trenger du ammo"? Mener du skarpe skudd? Skal noen skytes?

 

Har lest endel på denne utmerkede plassen i det siste men synes at jeg aner en tendens til anarki og selvtekt som kan utarte.

 

Har ikke noen erfaring med dette men det må vel være noen som kan belære disse (eller er det oss?) villfarne.

Redigert av Anton H (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Trenger ammo.......(?) Har du gått ut av ditt evenuelle "gode" skinn eller tenderer du til sinnsykdom? Hva mener du med "Trenger du ammo"? Mener du skarpe skudd? Skal noen skytes?

 

Har lest endel på denne utmerkede plassen i det siste men nå aner jeg en tendens til anarki og selvtekt som kan utarte.

 

Har ikke noen erfaring med dette men det må vel være noen som kan belære disse villfarne.

 

Selvfølgelig, er tydeligvis det eneste som hjelper for at vi skal få ha båtene våre i fred...........

 

Slapp av, men balltre funker. Ble bevist for noen år siden på en plass jeg ikke skal nevne navnet på. Det forsvannt ikke flere påhengere. Først nå, ca 10 år etter har aktiviteten tatt seg opp igjen. Nye bander som ikke har fått med seg at 40 åringer med balltre ikke er bra å møte på. I hvert fall ikke om man er i ferd med å rappe noe i fra en båt.

Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig, er tydeligvis det eneste som hjelper for at vi skal få ha båtene våre i fred...........

Slapp av, men balltre funker. Ble bevist for noen år siden på en plass jeg ikke skal nevne navnet på. Det forsvannt ikke flere påhengere. Først nå, ca 10 år etter har aktiviteten tatt seg opp igjen. Nye bander som ikke har fått med seg at 40 åringer med balltre ikke er bra å møte på. I hvert fall ikke om man er i ferd med å rappe noe i fra en båt.

 

Utmerket Hydrox.

 

Dine tanker deles av mange.

Men spørsmålet ditt var "Trenger du ammo?" Og ammo er etter dine begrep selvfølgelig et balltre. Du prøver å bagatellisere dine utallelser. Jeg vet det: Du har ikke tenkt til å bidra til at noen skal skades uten ved bruk av et Balltre. HVORFOR SKAL NOEN SKADES VED AT DU BRUKER ET BALLTRE?

Ved siden av det juridiske som du glatt kan bures inn på skal ikke jeg forklare din psyke, det klarer du sjøl. Legg inn årene nå.

Link to post
Share on other sites

Min kommentar var kansje ikke så veldig passende for enkelte sarte sjeler. Men den kom som et svar på et innlegget som inneholdt denne setningen "Det er skuddpremie på de som har gjort dette".

 

Skjønner faktisk ikke hvorfor du henger deg opp i min kommentar. Kan faktisk bare tenke meg en eneste grunn til at det støter deg..................

Link to post
Share on other sites

Vil utrykke min medlidenhet med den aktuelle personen som du mener har frarøvet deg din Dynastarter. Du utlover belønning og ihvertfall skuddpremie på vedkommende. Skal han skytes hvis han påtreffes? Og overleveres levende eller helst død? Hva med Dynastarteren? Du trenger selvfølgelig ikke den etter dette vel?

Trenger ammo.......(?) Har du gått ut av ditt evenuelle "gode" skinn eller tenderer du til sinnsykdom? Hva mener du med "Trenger du ammo"? Mener du skarpe skudd? Skal noen skytes?

 

Har lest endel på denne utmerkede plassen i det siste men synes at jeg aner en tendens til anarki og selvtekt som kan utarte.

 

Har ikke noen erfaring med dette men det må vel være noen som kan belære disse (eller er det oss?) villfarne.

 

Du er tydeligvis en person som ikke forstår deg på ironi.. Det er jo synd for deg! Når jeg skriver "skuddpremie" så er det jo ikke snakk om at jeg utlover dusør til noen for å drepe/skade vedkomne som har stjålet dynastarteren. Hvis jeg finner ut hvem det er som har gjort det, er jeg selvsagt interessert i å at personen får sin straff, og selvklart vil jeg ha tilbake dynastarteren som er stjålet.

 

Var dette tydelig nok, eller skal du ha det inn med gaffel?

Link to post
Share on other sites

Vil utrykke min medlidenhet med den aktuelle personen som du mener har frarøvet deg din Dynastarter.

Jeg har mer medlidenhet med han som er frastjålet ting fra båten sin :-)

 

joda310.

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Rappe en dynastart... Himmel, for så lite resultat av så mye jobb så skal han sikkert ha den selv. Se etter guttunger med sjekte..

 

Maritim

MVH Ole B

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut

Link to post
Share on other sites

Ble frastjålet et par dyre høytalere for et par år siden.

Skapte litt "liv og røre" ved hjelp av tvilsomt bekjentskap på plassen jeg bor.

3 uker gikk og ingen "visste noe" .

Plutselig en dag ringer det på en angrende kar med lua i hånda og innrømmer hele greia..

Vi ble enige om betaling i flere avdrag (skriftlig) siden høytalerne var videresolgt.

Da alt var ordnet, syntes jeg nesten synd på mannen.

 

Moralen med dette er vel at:

Har tyven lært og alt er kommet på plass,trengs det ikke gjøres mer.

 

En politianmeldese vil uansett bli liggende i 8 mnd også henlagt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...