Fru Stormsvale Svart 2.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2007 Hvordan gikk det med Stormsvalene? Håper vi får rapport om dagens hendelser, og at alt har gått bra. Åh, jeg er så gira at jeg klarer nesten ikke å si det: DET VAR SÅ UTROLIG GØY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alt gikk bra! Min mann sto opp klokka seks i dag tidlig, og var framme i båthavna vår klokka halv ett i dag. Heisinga gikk strålende, jeg var ikke nervøs engang (selv om sjåføren så ut som om han knapt hadde nådd myndighetsalderen!), for sjåføren hadde full kontroll. Toåringen spiste vannmelon, lagde hytte med hele bamsefamilien i stikklugaren og stoooooorkoste seg. Mannen min manøvrerte båten helt fantastisk, kjørte ut fra båthavna, la til der vi skulle kjøpe diesel på første forsøk, hilste på Skibladner og kjørte tilbake til båthavna og parkerte helt perfekt på plassen vår. Sola strålte på bikinien min og alt var helt nyyyyyyydelig! Jeg elsker å være i båt! Sitér dette innlegget Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt! Link to post
Ben Sin Svart 2.Juni.2007 Del på Facebook Svart 2.Juni.2007 (redigert) Tror vi trygt kan slå fast at dette er en frue som har blitt bitt av båtbasillen. Litt skikkelig!!! Det blir bare bedre! Ben Sin Red. Vi skulle gjerne hatt noen bilder da. Redigert 2.Juni.2007 av Ben Sin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 2.Juni.2007 Del på Facebook Svart 2.Juni.2007 Grattis!! Nå er det bare å kose seg med å gjøre båten til sin egen. Den første overnattingsturen blir nok også spesiell - ikke mye som kan måle seg med en fin kveld, god natt og deilig frokost i båten. Til lykke, dere har mye kos i vente :-) Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 2.Juni.2007 Del på Facebook Svart 2.Juni.2007 Og det er vel på tide å gjøre noe med avataren din også nå... Ligner ikke mye på en Maxum den båten du har der. Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Fru Stormsvale Svart 2.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2007 Sitér dette innlegget Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt! Link to post
Ben Sin Svart 2.Juni.2007 Del på Facebook Svart 2.Juni.2007 Vakkert!! Sitér dette innlegget Link to post
Fru Stormsvale Svart 2.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2007 Og det er vel på tide å gjøre noe med avataren din også nå... Ligner ikke mye på en Maxum den båten du har der. He he, det er min datters politilekebåt... Du har rett, nå er det på tide at hennes mors leketøy får plass i stedet! Sitér dette innlegget Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt! Link to post
Ben Sin Svart 2.Juni.2007 Del på Facebook Svart 2.Juni.2007 Eller så får du gi henne en egen bruker her på BP. Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 3.Juni.2007 Del på Facebook Svart 3.Juni.2007 (redigert) Signaturen Ole B får meg til å tro at det faktisk er en mann........... Kan ikke se den signaturen.. men om du har rett er det litt "kinky" å være mann, men gi seg ut for å være dame her inne Redigert 3.Juni.2007 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 3.Juni.2007 Del på Facebook Svart 3.Juni.2007 Kan ikke se den signaturen.. men om du har rett er det litt "kinky" å være mann, men gi seg ut for å være dame her inne Det er Belgarath som har skrevet om Liens transport, ikke Fru Stormsvale Alf Kåre Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Belgarath Svart 5.Juni.2007 Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 (redigert) Jeg brukte det bildet fordi jeg syntes det var en snerten snelle. (Lå i en Linux-distribusjon jeg prøvde for et års tid siden) Men dersom det er villedende for de som bare har siklet over bildet og ikke lest signaturen, kan jeg sikkert bytte til et annet bilde.. (For øvrig: Joda, mann på tolvogtjue, bosatt på palmekysten. Første sesong med egen båt..) Redigert 5.Juni.2007 av Belgarath (see edit history) Sitér dette innlegget MVH Ole B ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- '78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.