Jump to content

Nå skal båten hjem til mamma!


Fru Stormsvale

Recommended Posts

Hvordan gikk det med Stormsvalene? Håper vi får rapport om dagens hendelser, og at alt har gått bra.

 

Åh, jeg er så gira at jeg klarer nesten ikke å si det: DET VAR SÅ UTROLIG GØY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Alt gikk bra! Min mann sto opp klokka seks i dag tidlig, og var framme i båthavna vår klokka halv ett i dag. Heisinga gikk strålende, jeg var ikke nervøs engang (selv om sjåføren så ut som om han knapt hadde nådd myndighetsalderen!), for sjåføren hadde full kontroll.

 

Toåringen spiste vannmelon, lagde hytte med hele bamsefamilien i stikklugaren og stoooooorkoste seg.

Mannen min manøvrerte båten helt fantastisk, kjørte ut fra båthavna, la til der vi skulle kjøpe diesel på første forsøk, hilste på Skibladner og kjørte tilbake til båthavna og parkerte helt perfekt på plassen vår.

Sola strålte på bikinien min og alt var helt nyyyyyyydelig!

 

Jeg elsker å være i båt! :cool::flag::drink::smiley::seeya::yesnod:

Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt!

Link to post
Share on other sites

Og det er vel på tide å gjøre noe med avataren din også nå... Ligner ikke mye på en Maxum den båten du har der.

 

He he, det er min datters politilekebåt...

Du har rett, nå er det på tide at hennes mors leketøy får plass i stedet!

Vi eier en Maxim 26, verdens fineste båt!

Link to post
Share on other sites

Jeg brukte det bildet fordi jeg syntes det var en snerten snelle. (Lå i en Linux-distribusjon jeg prøvde for et års tid siden) Men dersom det er villedende for de som bare har siklet over bildet og ikke lest signaturen, kan jeg sikkert bytte til et annet bilde.. :wink::lol:

(For øvrig: Joda, mann på tolvogtjue, bosatt på palmekysten. Første sesong med egen båt..) :cheers:

Redigert av Belgarath (see edit history)

MVH Ole B

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'78 HB 21 m/Marna MB10A - '91 Volvo 945 aut

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...