Jump to content

Forbruker, rettigheter marine power


oddgp

Recommended Posts

  • 2 uker senere...
. Kritikkverdig er det ialle fall at de ikke har deler hos hovedimportør

 

 

 

 

 

Hei oddgp, hvordan går det med din reklamasjon hos Marine Power.?? Har du fått ny motor eller fått annulert kjøpet?

Er spent på hvordan du blir behandlet, da jeg har samme motor som deg, men uten problemer hittil (heldigvis)

Link to post
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Hei Chagall, no har det endelig ordnet seg, fikk ny motor. Forhandler og importør fant ikke ut hva som var den endelige årsaken, tror jeg. Forklaringen jeg fikk var at noe mellom sylinder og elektronik ikke virket, men det kan også være at deler i Belgia ikke var på lager? Men det tok altså over 7 uker på verksted med hengerleie og ferge utgifter som ikke noen vil betale for. Importør ble innformert gjennom mail om tråden på Baatplassen, etter det tok det ikke mer en en uke før saken var avgjordt. Har ikke noe vondt og si om motoren, den går bra og har et greit lydbilde som jeg liker- som du sikkert forstår så har jeg ikke noe særlig gode ord om saksgangen.

Link to post

Hei oddgp, det var hyggelig at dette ordnet seg til slutt. Litt artig å høre at det ble litt fart i sakene når importøren ble informert om tråden her på BP.

Ellers burde importøren ha gitt deg en kompensasjon for lang ventetid etc. Gratulerer deg med ny motor , som du sikkert får like mye glede av som det jeg har hatt med min. :flag:

Link to post

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...