Jump to content

Hvem var det egentlig som kjørte på land ved Hurum?


Mastiff

Recommended Posts

Jeg er mer opptatt av hvor på Hurum dette er - har noen den eksakte posisjonen. Det burde vel ikke være så vanskelig å angi posisjon i forhold til huset i bakgrunnen? Jeg har forsøkt å se litt på bilder jeg har fra Hurum, men ikke funnet noen bilder som gir indikasjon av ulykkesstedet.

Link to post
Share on other sites

Høres nesten ut som Skravland, hva?

 

Skavland? Mener å ha sett en reportasje om at han nylig gikk på grunn, men det var i sin nyinnkjøpte seilbåt.

 

"Skadefryd er den beste fryd." eller "Egen success er bra, men andres misære er heller ikke å forakte!"

 

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Javi har kanskje utført en feiltasting.

Njaaa..... Jeg tenkte først på Rødstøa i det østlige Nigeria :blush:

 

Tommy Steine, i følge TV2.no

 

Hvorfor er det så viktig å vite hvem det dreier seg om? Fordi det er en kjent person? Hva om det hadde vært en av oss BP'ere?

Link to post
Share on other sites

En mulig forklaring er at motor/gass/styring har gått i stå.

 

Sikker flaut og trasig for den det gjelder men... hvor sannsynlig er det at gear, gass,stoppknapper og styring låser seg samtidig??? :confused::confused:

 

Nei denne må han nok ta tilfart på å servere lenger inn på "landet".

 

Kanskje stygt å si det men...Har mere tro på at aulokkan har vært gjennlimt og at at han vært medvetslaus i gjerningsøyeblikket!!

 

I så tilfelle er han i godt selskap, også blant sjøfolk som har dette som sitt yrke!!!:smiley:

Redigert av rogeri (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hvorfor er det så viktig å vite hvem det dreier seg om? Fordi det er en kjent person? Hva om det hadde vært en av oss BP'ere?

 

For alt vi vet er han allerede medlem. Regner med at han har så store plastreparasjoner nå at medlemskap i BP er å anbefale enten han velger å gjøre det selv, eller setter bort jobben :smiley:

 

Det er tilgang på utrolig mye kunnskap og erfaring her inne.

 

- Anders M.

Link to post
Share on other sites

"Den 28 fots store LANDCRUISEREN......."
Skjelden har vel en journalists sleivspark passet bedre :lol: :lol: :lol:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...