silje Posted June 12, 2007 Share Posted June 12, 2007 (edited) Hei Jeg har en suzuki 9.9HK 4-takter og jeg vil gjerne vite hvordan man kan trimme denne båten. Er det noen som kan hjelpe meg? Hilsen Silje Edited June 12, 2007 by silje (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
EKJ Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Det er visst forskjell på både topper og kamaksling samt forgasser iflg. en forhandler ved meg. så jeg tror ikke at det er lønnsomt. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sleipner93 Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Årsmodell kunne vært hjelpsomt for de som har virkelig greie på dette. Det kan være så mangt, på noen er det bare å lage større hull i pakningen for innsuget på andre kan det være mer komplisert! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
chagall Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 (edited) Kan hende denne linken til emneoversikten kan hjelpe deg. https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=30167# Bla deg nedover på denne linken og du vil se flere forslag. Veelkommen til BP forresten. Edited July 25, 2007 by chagall (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
froesak Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Kan hende denne linken til emneoversikten kan hjelpe deg. https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=30167# Bla deg nedover på denne linken og du vil se flere forslag. Veelkommen til BP forresten. Tror den linken omhandler 2 takt så da kan vell ikke den fremgangsmåten benyttes på 4 takt Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
chagall Posted July 25, 2007 Share Posted July 25, 2007 Hei, jeg overså at det var snakk om 4-takter. Du har nok rett i at linken jeg henviste til handler om 2-taktere. Beklager så mye. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts