Jump to content

Najad 57 - Velkommen etter !


lano2

Recommended Posts

Jepp, det med Dufour var bare en spøk. Ser forresten at Kjappfot ligger utenfor Tromøya (Watski two star), så dere med Dufour som prøver å få tak i Hansemann, må nok smøre dere med tolmodighet... :sleep:

Om nevnte Hansemann er ute og seiler, spiller ingen rolle, for service er et helt ukjent ord hos D-Yachts, kommunikasjon likeså.

D-Yachts vil hardnakket forsøke å si noe annet, men jeg tror ikke at firmaet har svart på henvendelsen fra Ingar som de fikk m.t.p. drittlukt i båten.

Jeg har bliutt spurt om det er jeg som har skrevet og startet den tråden, det har jeg ikke. Hvis jeg virkelig begynner å fortelle hvor dritdårlige D-Yachts er vil det virkelig stinke i hele Leangbukta.

Dette var vel dagens avsporing, beklager det, men det bare måtte ut. :headbang::headbang::headbang:

Link to post
Share on other sites

Da skulle du hørt min D-Yachts historie.

Det endte med at politiet kom på besøk til Hansemann, men jeg orker ikke bli i dårlig humør nå på sommeren.... så den historien drar jeg ikke.

Jeg er helt ferdig med Dufour, men kan anbefale båtene. De er gode. Heldigvis, for det er ikke apparatet rundt.

Link to post
Share on other sites

  • 6 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...