Jump to content

Båtfolkets helligdag, regner bort!


C-marine

Recommended Posts

Helt enig Roaldbj.

 

Jeg har sittet og deppet i hele dag, var jamt grått over alt og regna øste ned, egentlig litt rart været skifter så fort, men nå ser jeg solglimt og masse blå himmel.

 

Så nå er jeg gla, rastløs og tent på å komme meg utpå. Tenkte og ligge på utsiden av vollane og høre på konserten..

Link to post
Share on other sites

Solen titter frem på solkysten nå (Bamble), har vært opphold noen timer.. Blir ikke tur ut på fjorden i dag, har benyttet dagen til å fordoblet batteribanken ombord slik at feriestrømmen er i boks... kjøpte et par Varta 140Ah batterier i dag av type ventilregulerte som de kalles på fagsåråket... så nå er det 560Ah forbruk ombord noe som sikkert rekker en liten stund håper jeg...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Har akkurat kommet inn fra en fantastisk kveld. Vi har hatt fint vær, ok temp, sol og stille.

Dro ut i ettermiddag, gjorde strandhogg, brant bål, grillet og koste oss. Tok så turen utpå og så mange bål ved brygger og strand. La oss litt utenfor Strusshavn på Askøy sammen med en mengde andre båter for å oppleve st.hans og bålbrenning fra sjøsiden. Dro til land for å å fortsette feiringen med naboer og barneleker. En fantastisk aften som vi kommer til å huske lenge.

 

Lagt til: Ellers er jo trådtittelen som å lese overskriftene i VG og Dagbladet. Skulle tro at hele landet har samme vær som på østlandet :-)

Redigert av tj (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...