Jump to content

12V støvsuger/våtsuger som kan anbefales?


Snekker'n

Recommended Posts

Har min andre Biltema suger nå. Den forrige gikk med båten da jeg solgte. Mulig det var sugeren sm gjorde utslaget for å få båten solgt på 20 timer, til tross for en begrenset investering på 129,- kr for en stk suger.

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Link to post
Share on other sites

Jeg bruker også Biltema sin som var veldig bra i test som det ble nevnt tidligere, jeg kjøpte i fjor den dyreste hos Elkjøp får å få noe vesentlig bedre, men det var det ikke. Den sugde utrolig bra med strømmen på, men når den var ladet opp fungerte den ikke bedre en Biltema sin til kr 129,- Så jeg leverte den tilbake.

Link to post
Share on other sites

  • 5 måneder senere...
Black & Decker sin er meget god.

Tiltredes. Den har også et eget filter som gjør at den får meg seg atskillig mye mer støv og skitt enn en "brød-smule-oppsamler". Like overrasket hver gang jeg bruker den over hvor mye skitt og støv som er i båten. Det føles liksom ikke sånn før jeg støvsuger.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Kjøp en billig en! Etter noen opprenskinger av kjølen er den så full av dritt at det er greit å kunne bytte den ut uten at det koster skjorta. Jeg har brukt min i kjølen og andre steder nå i forbindelse med mine to motorbytter, og slangen er sikkert fire ganger så tung som den var på grunn av en blanding av olje og støv som har lagt seg innvendig i rillene. Har prøvd å vaske dette bort, men uten suksess så langt. I tillegg er den rimelig møkkete inni etter å ha sugd opp motorolje m.m. Den holder nok en stund til, men jeg ser tydelig at enden nærmer seg ja....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Jeg har allerede en liten oppladbar i båten, jeg tenkte mer en grovsuger som ikke skal stå permanent noe sted, bare tas frem ved arbeid og opprenskning. Ser Karcher har modeller fra litt over tusenlappen til de større på over 3 og oppover. Noen som kjenner til slikt utstyr?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...