Jump to content

12V støvsuger/våtsuger som kan anbefales?


Snekker'n

Recommended Posts

Min våtsuger (Volta??) kostet vel rundt tusenlappen og har vært i flittig bruk i 8-10 år nå! Så litt mer enn et par dager tror jeg nok du kan forvente

Det som kostet rundt 1000 for 8-10 år siden, var vel kanskje ikke det helt billigste den gangen?

Buster X med Yamaha 70

Link to post
Share on other sites

Det som kostet rundt 1000 for 8-10 år siden, var vel kanskje ikke det helt billigste den gangen?

 

Jo, faktisk! Tror faktisk den kostet under tusenlappen til og med! 7-800,-?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Jeg fikk demonstrert disse Karcher greiene i dag. Forskjellen på de du nevner er den sorte delen. Både motor og filter type er av annen sort/kvalitet. På 361 sitter det ett filter på undersiden av motoren og stikker 20cm ned i beholderen. Det vil med andre ord si at du skal vere forsiktig med å fylle den opp med veske, da drukner filteret. På 35 er filteret ett flatt filter i bunnen av lokket. Auto stopp når en er full. Jeg gikk for 35 eco modellen, den var ikke billig, men den gjorde temmelig rent under testen i dag, søg opp store mengder vann på kort tid. Knusk tørt etterpå. Bruker du flatt munnstykke (flere typer finnes) vil du mer eller mindre ha en tepperenser også. Jeg kan ikke svare på om 35 modellen er verdt de ekstra pengene men den gjør jobben veldig bra, skulle bare mangle igrunn. Man kan bruke poser i disse hvis man suger kun støv, da sparer man filteret. Den gjør også noen voldsomme poff innimellom - tror det er for å renske filteret underveis.

Redigert av Frøken Fryd (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...