SveinHa Svart 9.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2007 Status Røyksundkanalen: Rikelig med plass, kun rundt 10-12 båter. Elektrisk anlegg på kaiene oppgradert, ellers som i fjor. Blir liggende her i alle fall til i morgen. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
SveinHa Svart 10.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2007 Begynner å fylles opp i Røyksundkanalen nå men ikke fullt enda. Vi blir til i morgen og da forflytter vi oss til Føyno (Akeranlegget ved bomstasjonen) for 2-3 dager. Etter denne helgen stenges det lille som kan stenges i Røyksundkanalen. En smule tidlig sesongslutt siden der er 2 uker igjen av skoleferien synes nå jeg... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
SveinHa Svart 23.August.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.August.2007 Siste økt av sommerferien på gang. Tøffer akkurat nå sørover Førdesfjorden i silkeføre, sol og blikkstille. Målet er N.Vaagaholmen/Humrabrunnen. Blir nok i området fram til lørdag, muligens med en avstikker til Helgøysund e.l. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Feel del mare Svart 11.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2010 Vet du hvor dypt det er i Bismarsundet?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.