Strandkrabba Svart 27.Juli.2016 Del på Facebook Svart 27.Juli.2016 Fra mine foreldre i smøgen: det er 12 ms. Og havner er stappfulle. De turte ikke røre på seg. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 27.Juli.2016 Del på Facebook Svart 27.Juli.2016 Gikk fra Smögen til Gluppö igår. Målte max 13ms. Idag gikk vi til Strömstad med tenåringen bak oss på vannscooter (SeaDoo Spark). Han syntes Gula Humpen var fantastisk i kjølvannet vårt. Jeg syntes det var ganske rotete der, men det gikk fint. Det var mange båter som tok'an idag? Han har kjørt forøvrig kjørt scooteren etter oss fra Tjøme til Mollösund, ikke langt fra Marstrand, og nå tilbake til Strömstad. Gått med ca. 5 liter i timen på scooteren underveis. Forurensningshysteriet syntes jeg vi dermed kan avlyse. Jeg har snart brukt et tonn med Diesel ved å pløye foran scooteren på denne turen? Nå venter et par dager ved spa hotellet, før vi stikker ut på Koster i neste uke og får besøk av familie som har tatt inn på hotellet? Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Kaskazi Svart 28.Juli.2016 Del på Facebook Svart 28.Juli.2016 Gullholmen er gull! Bra med båter naturligvis, utrolig hjelpsom og effektiv havnekaptein.Museet er et besøk verdt. Lokale ildsjeler som driver uten noen form for offentlig støtte. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 2.August.2016 Del på Facebook Svart 2.August.2016 Drar fra Moss til Sverige i morgen onsdag. Noen innkjøp i Strömstad og deretter overnatting på Koster er planen. Hvordan er status der nå? Spesielt på Vettnet? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Roger jo Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Oppe 0500 i dag for å se om det var vær etter det værmeldingen meldte i går. Det var den og vi sa farvel Danmark og 1/2 til 3/4 m dovne dønninger førte oss til Källö Knippla ikke et sjøsprøyt på turen flagget hang rett ned, nå drar det seg til høres det ut som Flere Norske her en det vi har sett i på lenge. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
dennrick Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Vettnet var jeg bortom med RIBen idag ca 12. Ganske fullt, men flere plasser. Vi er på Ekenäs, og der er det også plasser. Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Regina III Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Godt med plasspå StoraDyrön idag. Bare oss fra Norge, i det hele tatt møtt færre nordmenn enn vanlig. Sitér dette innlegget Link to post
Uglesett Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 God plass i Gøteborg L B...flere dock spot plasser over 35 ft. Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Strømstad er tjåke fullt i ettermiddag, men sikkert enkelte dagsbesøkende som går igjen etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Strømstad er tjåke fullt i ettermiddag, men sikkert enkelte dagsbesøkende som går igjen etterhvert Alternativt kan man sjekke Strömstad Marina. En uthavn som er en jolletur unna er i bassenget mellom Nord-Öddo, Syd-Öddo og Daftö-Valö. Her er det godt ankerfeste for svai, og det er flere bolter i Edholmarna. Det finnes også en bøye fra SXK som medlemmer kan benytte seg av. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Strømstad er tjåke fullt i ettermiddag, men sikkert enkelte dagsbesøkende som går igjen etterhvertI ytre havn også? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Lars H. Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Ut fra havnens webkamera, ser det slik ut i ytre havn. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ms Fortuna Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Vi ligger selv i ytre og er temmelig fullt her og, men klart det er vel alltids plass i Strømstad, en stor havn hvor det kommer og går båter hele tiden Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Vi har kjørt litt sikksakk og kost oss, så jeg tror Skjærhalden blir siste stopp i dag. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Lars H. Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Siste jeg kan se, er at du ligger i Hankø? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pequod Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 (redigert) Siste jeg kan se, er at du ligger i Hankø?Det var rart, enten har appen fått hikke eller så har jeg glemt å slå den på...Vi ligger i Skjærhalden, det er jeg helt sikker på! :-) Redigert 3.August.2016 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Lars H. Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Slik ser det ut på Marine Trafic nå klokken 2258 Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 3.August.2016 Del på Facebook Svart 3.August.2016 Det var rart, enten har appen fått hikke eller så har jeg glemt å slå den på...Vi ligger i Skjærhalden, det er jeg helt sikker på! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 4.August.2016 Del på Facebook Svart 4.August.2016 Drar fra Moss til Sverige i morgen onsdag. Noen innkjøp i Strömstad og deretter overnatting på Koster er planen. Hvordan er status der nå? Spesielt på Vettnet? Seilte forbi Ekenäs på sydkoster i går ved 19-tiden. Da var det ganske fullt der. Antar det speiler situasjonen på de andre Kosterhavnene. Kommer du ved 12-14 -tiden blir det sansynligvis plass å finne. Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 4.August.2016 Del på Facebook Svart 4.August.2016 Synes jeg observerte Pequod i Kjøkøysundet ved 1830 tiden i går kveld. Stemmer det? Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 4.August.2016 Del på Facebook Svart 4.August.2016 Synes jeg observerte Pequod i Kjøkøysundet ved 1830 tiden i går kveld. Stemmer det?Det stemmer nok det, ja! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Tropic1 Svart 4.August.2016 Del på Facebook Svart 4.August.2016 Er det plass til noen flere i den ytre havna i strømstad ? Ser ganske fullt ut på webcamera ser jeg..Har tenkt til å dra på helgetur :) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 4.August.2016 Del på Facebook Svart 4.August.2016 Er det plass til noen flere i den ytre havna i strømstad ? Ser ganske fullt ut på webcamera ser jeg..Har tenkt til å dra på helgetur :) Var stappfullt når vi kom inn i 14-tiden. Gikk en tur til ytre hamn i 20-tiden og så ganske fullt ut fortsatt. Selv la vi oss på dagbrygga, og bestemte oss etterhvert for å bli her til i morgen, selv om jeg ikke akkurat regner med nattero... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Normarco Svart 4.August.2016 Del på Facebook Svart 4.August.2016 Greit med plass i Tanum. Ferien er nok over for mange. Dro fra Skjebergkilen i kveld og humpen lå nærmest i stilla. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.August.2016 Del på Facebook Svart 4.August.2016 Kan melde om en del ledige plasser i gjestehavna i Strømstad i dag. Var inne på en liten handletur før vi kjørte ut og fant oss en øde øy for oss selv :-P Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.