880 Startet 29.Desember.2003 Link til dette innlegget Startet 29.Desember.2003 Klarer vi å få 2000 medlemmer før nyttår ????? Tot. Ant. Medlemmer: 1971 Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Lotus Svart 29.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2003 29 medlemmer på 50 timer? Neppe. Toppen 10. Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 29.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2003 Oppfordrer alle gjester til å melde seg inn! Du har mye større utbytte av baatplassen.no som medlem. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 30.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2003 Kan det være en ide å stryke de som står med null postinger som ikke har vært innom i løpet av 6 mndr. Da vil en få et mer riktig bilde av medlemsmassen. Det er noen som har registrert seg flere ganger, kanskje ved et uhell. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 30.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2003 29 medlemmer på 50 timer? Neppe. Toppen 10. I de 22 timene siden Lotus postet dette ble det 8 nye medlemmer. Det er vel omtrend dobbelt så mange. Holder likevel ikke før nyttår. Men kanskje vi er heldig. Stå på, dere gjester P.S. Er ellers enig i at medlemmer som aldri har logget inn burde slettes etter noen få måneder. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 30.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2003 Hei. Har selv de siste to dager gjort 2 "orntlige" båtfolk oppmerksom på siden. Den ene hadde mange spørsmål og problemer så vi har mye godt i vente på nyåret. Uansett så begynner abstinensen å bre seg da det har vært rolig ute i skuta nå en god ukes tid. Gleder meg til nytt år og full fart i skutan igjen. 10 uker igjen til sjøsetting. SÅ ET RIKTIG Sitér dette innlegget Link to post
Johnso Svart 30.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2003 Hei folkens! Meldte meg inn for noen dager siden og har allerede hatt utbytte av det. Fant nemlig en manual til min VHF (Seacom 80) som fulgte med båten vi kjøpte i høst. Kommer til å følge med her ja: Hilsen Johnso Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 30.Desember.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2003 Fra en som ALLTID ER OPTIMIST....... Så lenge det er liv er det håp, eller så lenge det lekker olje er det olje på motoren :lol: Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Jens_P Svart 30.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2003 ... så lenge det lekker olje er det olje på motoren Har gammel Perkins :nono: Denslags spøker man ikke med ! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
jada Svart 30.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2003 Er mest interessert i aktive medlemmer. Det er altfor mange som ikke har vært innlogget siden innmelding. At det er endel som ikke poster, får være greit. Vi får tro at mange av dem har utbytte av å lese det andre skriver Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 30.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2003 Vi har adgang til neste alt her inne, uten å logge oss på, og dermed også uten å være medlem. Kanskje en liten begrensing av tilgang vil øke pålogging og antall medlemmer? GODT NYTTÅR! Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 31.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2003 Ja men det er bare nesten alt, dokumentarkivet som er stort og inntressant er vel stengt for gjester, vet ikke hvordan det er med erfaringsdatabasen. Godt nytt år alle sammen Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 31.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2003 Fra en som ALLTID ER OPTIMIST....... .........................så lenge det lekker olje er det olje på motoren Den var bra !!! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
trillian Svart 31.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2003 Trillian önskar alla 2000 medlemmar (eller hur många vi nu är) ett gott nytt år! P.S: ta det försiktig med brända och destilerade drycker ikväll Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 2.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2004 Klarer vi å få 2000 medlemmer før nyttår ????? Tot. Ant. Medlemmer: 1971 I helgen får vi nok vårt medlem nr. 2000. Nå mangler vi bare 6 medlemmer. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 2.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2004 Kan vi hilse medlem nr.: 2000 velkommen i kveld? Nummer 1999 har nettopp meldt seg inn! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Amorosa Svart 2.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2004 GRATULERER SNOWFLAKE Du ble "medlem 2000" Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 Nå har vi 2050 2048 medlemmer Men grunnen for at jeg tar denne tråden frem igjen er at vi har begynnt å slette 'aldri-innlogget'-medlemmer (som dermed heller aldri kunne har produsert noen innlegg). Akkurat nå har alle medlemmer blitt fjernet som aldri har logget inn og hvor selve registreringen er over et år gammel. Det oppmerksomme medlemmet har kanskje lagt merke til at antallet medlemmer allerede var over 2050 Rettelse: hadde oversett 2 stykker Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 Nå har vi 2050 medlemmer Men grunnen for at jeg tar denne tråden frem igjen er at vi har begynnt å slette 'aldri-innlogget'-medlemmer (som dermed heller aldri kunne har produsert noen innlegg). Akkurat nå har alle medlemmer blitt fjernet som aldri har logget inn og hvor selve registreringen er over et år gammel. Det oppmerksomme medlemmet har kanskje lagt merke til at antallet medlemmer allerede var over 2050 Ja men hvorfor er det 2050 medl. når dere har slettet en del medl. Er enig i at man kan slette for da får man et riktigere bilde av medlemsmassen Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 Ja men hvorfor er det 2050 medl. når dere har slettet en del medl. Er enig i at man kan slette for da får man et riktigere bilde av medlemsmassen Vi var jo opp i over 2070 (hvis jeg husker rett). Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 Vi var jo opp i over 2070 (hvis jeg husker rett). Skjønner! Rekker vi 3000 før nyttår tro! Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 ...Rekker vi 3000 før nyttår tro!Vi har en gjettekonkurranse i Teknisk om hvor mange medlemmer vi er til det og det tidspunktet. Det hotteste tipset fra meg er > 3500 medlemmer til nyttår! Kanskje vi skulle spleise på noe som går til den som kommer nærmeste det endelige antallet? Og så er det fritt fram å gjette fram til en viss dato? Det kunne vært artig. Overfører gladlig en tier jeg til dette formålet (kr 10,- x 2000 medlemmer = 20 000,- - får mye bra båtutstyr for det). Flere som er med på ideen? Må vel gjøre det slik at kun de som har spleiset kan være med i konkurransen. Noen som ser noen praktiske problemer med et slik tiltak? Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 Hei Jeg ser ikke bort fra at vi er tjent med å flytte fokus fra kvantitet til kvalitet. Har en mistanke om at et et mye "daukjøtt" i medlemslista. Den burde kanskje "vaskes" Kanskje burde de som er innom for salg/kjøp kunne gjøre dette uten å være medlem. Eventuellt la dette være en liten kostnad for bruker, som driverne av siden kan ha glede av, som takk for en veldig god innsats for drift og vedlikehold. Dette har de jammen fortjent. mvh giver P.s. Jeg vet ikke om dette er teknisk/praktisk mulig engang. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 kr 10,- x 2000 medlemmer = 20 000,- - får mye bra båtutstyr for detNår en ser på deltagelsen i de seneste pollene, så vil jeg tro at regnestykket ditt må justeres litt. Kanskje til kr 10,- x 100 medlemmer = kr 1000,-. Da blir det plutselig ikke så mye å kjøpe båtutstyr for likevel . Men det kan jo hende at flere blir med når de ser muligheten til kroner i kassa, selv om jeg tror det vil bli begrenset. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 14.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2004 ...Den burde kanskje "vaskes" Hvis du titter på forrige side i denne tråden, vil du se at Andreas er i full gang med klesvasken allerede . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.