Jump to content

Snart 2000


880

Recommended Posts

Den som noengang har bidratt med noe skal ikke fjernes uansett. Og hvis ikke det passer på utestengte, så vet ikke jeg  :smiley:

 

Det er mulig at vi reduserer litt på tiden for de som aldr har logget på, kanskje et halvt år er nok.

 

SÅ skal vi vurdere å fjerne de hvor det var leeennngggeee siden siste innlogging og dersom de heller aldri har skrevet noe innlegg.

 

Tror det skulle være 'vasket' nok, slik at vi kan kalle det 'reelle' medlemmer.

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Den 14/01-04 stilte jeg dette spørsmålet! Men den pågangen som har vært de siste 3 mnd kan det se ut som om det blir mange flere! Vi er nå 2592 medlemmer :yesnod: Fortsetter det slik som nå er vi fort 4000 medlemmer til nyttår. :smiley:

Idag 26/04-2004:

 

2954 medlemmer.

 

KAT

Link to post
Share on other sites

  • 4 måneder senere...

:seeya: Folkens!

Det er mindre enn 1 år siden vi jublet over at baatplassen.no snart ville ha 2.000 medlemmer. I dag, 2 måneder før jul, så har vi kommet opp i 3.971 og vil antageligvis runde 4.000 lenge før Jul! For en utvikling!  :smiley:

 

Det er bare å bøye seg "i støvet" som det heter (hvorfor heter det dét egentlig?) for hva Ingar har fått til, og det ser ikke ut til at baatplassen.no kommer til å gi seg med 4000 heller......  

 

:flag:Gratulerer Ingar og co - samt alle medlemmer som bidrar til dette lys levende forum'et!

 

Forresten så benytter jeg samtidig anledningen til å hilse sistinnmeldte medlem nr.: 3.971 - navnebroren: walter - velkommen.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Takker så mye!!!

Men det er jo bare gøy å drive med dette!

 

Hvor taket på medlemstallet går har jeg sluttet å spekulere i, kurven peker fortsatt mot himmelen...

 

Medlems-listen er også redigert slik at bare de som har logget inn etter registering er med.

Hvis ikke hadde vi hatt nesten 5k brukere nå....

 

Høyst sannsynlig vil vi også runde 100k postinger i Åpent forum innen året er omme.  :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...