Jump to content

Snart 2000


880

Recommended Posts

29 medlemmer på 50 timer? Neppe.

Toppen 10.

I de 22 timene siden Lotus postet dette ble det 8 nye medlemmer.   :sad: Det er vel omtrend dobbelt så mange. Holder likevel ikke før nyttår.

 

Men kanskje vi er heldig. Stå på, dere gjester  :sad:  :sad:  :newyearsign:

 

 

P.S. Er ellers enig i at medlemmer som aldri har logget inn burde slettes etter noen få måneder.

Link to post
Share on other sites

:newyearsign:

Hei.

Har selv de siste to dager gjort 2 "orntlige" båtfolk oppmerksom på siden.

Den ene hadde mange spørsmål og problemer så vi har mye godt i vente på nyåret.

Uansett så begynner abstinensen å bre seg da det har vært rolig ute i skuta nå en god ukes tid. Gleder meg til nytt år og full fart i skutan igjen. 10 uker igjen til sjøsetting.

SÅ ET RIKTIG :newyearsign:

Link to post
Share on other sites

Fra en som ALLTID ER OPTIMIST.......

 

 

Så lenge det er liv er det håp, eller så lenge det lekker olje er det olje på motoren  :lol: :lol:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Kan vi hilse medlem nr.: 2000 velkommen i kveld?

Nummer 1999 har nettopp meldt seg inn!  :smiley:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

Nå har vi 2050 2048 medlemmer  :wink:

 

Men grunnen for at jeg tar denne tråden frem igjen er at vi har begynnt å slette 'aldri-innlogget'-medlemmer (som dermed heller aldri kunne har produsert noen innlegg). Akkurat nå har alle medlemmer blitt fjernet som aldri har logget inn og hvor selve registreringen er over et år gammel.

 

Det oppmerksomme medlemmet har kanskje lagt merke til at antallet medlemmer allerede var over 2050 :rolleyes:

 

Rettelse: hadde oversett 2 stykker

Link to post
Share on other sites

Nå har vi 2050 medlemmer  :lol:

 

Men grunnen for at jeg tar denne tråden frem igjen er at vi har begynnt å slette 'aldri-innlogget'-medlemmer (som dermed heller aldri kunne har produsert noen innlegg). Akkurat nå har alle medlemmer blitt fjernet som aldri har logget inn og hvor selve registreringen er over et år gammel.

 

Det oppmerksomme medlemmet har kanskje lagt merke til at antallet medlemmer allerede var over 2050 :rolleyes:

Ja men hvorfor er det 2050 medl. når dere har slettet en del medl. :wink:

Er enig i at man kan slette for da får man et riktigere bilde av medlemsmassen :flag:

Link to post
Share on other sites

...Rekker vi 3000 før nyttår tro!

Vi har en gjettekonkurranse i Teknisk om hvor mange medlemmer vi er til det og det tidspunktet. Det hotteste tipset fra meg er > 3500 medlemmer til nyttår! Kanskje vi skulle spleise på noe som går til den som kommer nærmeste det endelige antallet? Og så er det fritt fram å gjette fram til en viss dato? Det kunne vært artig. Overfører gladlig en tier jeg til dette formålet (kr 10,- x 2000 medlemmer = 20 000,- - får mye bra båtutstyr for det). Flere som er med på ideen? Må vel gjøre det slik at kun de som har spleiset kan være med i konkurransen. Noen som ser noen praktiske problemer med et slik tiltak?
Link to post
Share on other sites

Hei

Jeg ser ikke bort fra at vi er tjent med å flytte fokus

fra kvantitet til kvalitet.  :wink:

Har en mistanke om at et et mye "daukjøtt" i medlemslista.

Den burde kanskje "vaskes"  :confused:

Kanskje burde de som er innom for salg/kjøp kunne gjøre

dette uten å være medlem. Eventuellt la dette være en

liten kostnad for bruker, som driverne av siden kan ha

glede av, som takk for en veldig god innsats for drift og

vedlikehold.

Dette har de jammen fortjent.  :smash:

mvh

giver

P.s. Jeg vet ikke om dette er teknisk/praktisk mulig engang.

Link to post
Share on other sites

kr 10,- x 2000 medlemmer = 20 000,- - får mye bra båtutstyr for det

Når en ser på deltagelsen i de seneste pollene, så vil jeg tro at regnestykket ditt må justeres litt. Kanskje til kr 10,- x 100 medlemmer = kr 1000,-. Da blir det plutselig ikke så mye å kjøpe båtutstyr for likevel  :confused::smash:.

 

Men det kan jo hende at flere blir med når de ser muligheten til kroner i kassa, selv om jeg tror det vil bli begrenset.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...