Jump to content

Vakre båter

roaldbj

Recommended Posts

Nå som mange reiser omkring observeres det sikkert flere vakre skip/båter. Legger ut et bilde av en gammel ærværdig dame som nettopp passerte meg. I Kiel er det en god del eldre skip - og jeg skal nok legge ut flere bilder av dem etter hvert.

baatkielb.jpg

Jeg reiser en del på Finn av gammel vane, og fant denne Sjekk tredetaljene.......her vakkert spør du meg.

34_-1454906575.jpg

Har ingen eier interesser her altså

Mvh

Pjolter

Ren kunst ! :cool::cheers:

kunst.jpg

Redigert: Heller ingen eierinteresser !

Edited by LK6647 (see edit history)

.... på dypt vann; igjen.... :diving: :sweat:

detaljene dere ser på bildene , er utrulig bra gjennomført. i minste detalj.. har lyst på denne båten selv :-) . men så var det lommeboken da :-( .. men en krone, bør vel være billig for en båt på denne størrelsen ??

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

På en vandretur langs Kielerfjorden mot Kiel tok jeg endel bilder i dag. Det er mange gamle og ærværdige damer her. Her ett eksemplar. Hvilket skiptype er det - jeg vet ikke? Utrolig mange eldre damer i Kiel, likeledes i Flensburg. Man treffer også mange av dem i Sønderbord sør i Als. Jeg regner med at hvert enkelt skip drives med ideelle økonomiske midler. Håper at vi får flere slike tiltak i Norge. Kan nok sikkert bli et godt opplæringssystem for elever som har behov for praktisk opplæring. Kjenner til opplegg bl.a. i Son for slik opplæring.

baatkiel1.jpg