regina_nei_takk Startet 6.Juli.2007 Del på Facebook Startet 6.Juli.2007 (redigert) Corian benkeplate eller ny kartplotter ? Redigert 6.Juli.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Bløtkake eller klyster? Omtrent like god sammenligning som denne pollen, Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Pollen mangler et alternartiv har begge deler. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Ser at Mandalskameraten(e) ikke gir seg med "gode og seriøse" poller totalt uten mål og mening. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
regina_nei_takk Svart 6.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 (redigert) ...velger å ta det som et kompliment (men kan du ikke bare velge alternativ 4 og roe deg ned nå i ferien?) Redigert 6.Juli.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
bjorngb Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Ser at Mandalskameraten(e) ikke gir seg med "gode og seriøse" poller totalt uten mål og mening. Second that. PS. Hva er Corian benkeplate? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 (redigert) Corian benkeplate er det som er standard benkeplate i Dufour og endel andre båter som Regina/Bavaria tror jeg. Altså et materiale som er litt påkostet sammenlignet med en vanlig respatex lignende plate. Den tåler litt mer og kan pusses ned om man får riper og slikt Redigert 6.Juli.2007 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Lurte litt på hvor tommhjerna man kunne bli - denne tror jeg faktisk ikke engang alias 2 - Lano kan overgå Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Corian benkeplate er det som er standard benkeplate i Dufour og endel andre båter som Regina/Bavaria tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
gimi Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 det er tydeligvis drittvær......... Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Har søkt litt på nettet. Hva er det som er så spesielt for corian i forhold til andre produkter? Antar at Mandalskameratene har et godt svar på dette siden lenken først er startet på dette kunnskapsrike forumet. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 6.Juli.2007 Del på Facebook Svart 6.Juli.2007 Ikke vær så negative selv om været er dårlig, kanskje han "bare" har en streng kone og trenger gode råd? Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 7.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2007 Ser at Mandalskameraten(e) ikke gir seg med "gode og seriøse" poller totalt uten mål og mening. 35 stemmer viser vel at dette er et seriøst bidrag som ikke minst engasjerer båtfolket nå som det regner.... Corian benkeplate er jo det viktigste man har i en pentry. Ikke sant lano2 ? Regner med at dette er standard i Regina af Vindö ? Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 8.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 ...ser at Sydvesten valgte alternativ 4 (jeg har admin rettigheter) Sitér dette innlegget Link to post
Bützfleth Svart 8.Juli.2007 Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 (redigert) Ser at Mandalskameraten(e) ikke gir seg med "gode og seriøse" poller totalt uten mål og mening. Kunne ikke sagt det bedre selv Hehehe.. Redigert 8.Juli.2007 av Bützfleth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 8.Juli.2007 Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 Slik kan det se ut. Legg merke til at det ikke finnes noen dum teaklist ytterst på benken her, slik Bavaria og andre har... ( Les: Evig lakkarbeid ) Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 8.Juli.2007 Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 ja....... det at det ikke er teaklist fremme på benkeplaten gjør jo at HELE lakkarbeidet er ikke eksisterende på dette bildet........det andre som ser ut som tre, er det corian det også???? Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
SRA Svart 8.Juli.2007 Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 Da er Lano igang med brosjyrebildene sine igjen... Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 8.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 ...om corian trekker damer ? Ja, en deilig corian benkeplate er faktisk på høyde med et velltrimmet vaskebrett. Hilsen blondine. Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 9.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2007 (redigert) Da er Lano igang med brosjyrebildene sine igjen... ...dette kan jo ikke være et "privat" bilde. Lano2 pleier jo alltid å la oppvasken stå (han har ikke oppvaskmaskin). :nono: Redigert 9.Juli.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 10.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2007 ...bør kanskje oppsummere/konkludere ut fra resultatet. Regner med at lano2 bistår som vanlig Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 10.Juli.2007 Del på Facebook Svart 10.Juli.2007 Enda en tullepoll. Kan dere ikke heller lage en poll om Mandalskameratene rykker en eller to divisjoner ned Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.