Jump to content

Corian benkeplate eller ny kartplotter ?


regina_nei_takk

Corian benkeplate eller ny kartplotter ?  

76 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Har søkt litt på nettet. Hva er det som er så spesielt for corian i forhold til andre produkter? Antar at Mandalskameratene har et godt svar på dette siden lenken først er startet på dette kunnskapsrike forumet.

 

...forskjell ?

 

Prisen !

Link to post
Share on other sites

Er Corian benkeplater det beste med Regina mon tro, jeg setter i allefall ikke noe spesielt pris på dette ombord i Stauden II, så etter mitt syn er dette ikke noe å skryte av i en kvalitetesbåt fra Tyskland.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...