regina_nei_takk Svart 10.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2007 Hvordan går det med Start, Andy pandy ? Link to post
regina_nei_takk Svart 10.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2007 Har søkt litt på nettet. Hva er det som er så spesielt for corian i forhold til andre produkter? Antar at Mandalskameratene har et godt svar på dette siden lenken først er startet på dette kunnskapsrike forumet. ...forskjell ? Prisen ! Link to post
lano2 Svart 10.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2007 http://www.handlopol.se/corian.htm Link to post
Sydvesten Svart 10.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2007 Er Corian benkeplater det beste med Regina mon tro, jeg setter i allefall ikke noe spesielt pris på dette ombord i Stauden II, så etter mitt syn er dette ikke noe å skryte av i en kvalitetesbåt fra Tyskland. Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Gunga Din Svart 11.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2007 Ser at Mandalskameraten(e) ................. fann denne Oversetter fra norsk til mandalsdialekt S/Y Gunga Din Link to post
regina_nei_takk Svart 11.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2007 (redigert) ...kvalitetesbåt fra Tyskland. ...gvalidedesbåd fra dysgland, men deh eh barå greit Prøvde også å oversette Bavaria, men resultatet ble "DRIT", skjønner ikke helt....??? Redigert 11.Juli.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn