Jump to content

Regnet senker fritidsbåter


Arnstein

Recommended Posts

Enig - ville være litt høflig i tonen. :smiley:

 

I grunnen skulle det stått "Regnet senker fritidsbåtene til slaskene. Vi pertentlige må ta regningen på høyere forsikringspremie" :wink:

 

Men det er vel ikke helt god kotyme å skrive slikt?

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

Høflighet skader ikke! Jeg aner et snev av sarkasme i innleggene. Jeg synes oppriktig synd på den som finner båten sin under vann og ser ingen grunn til å hovere, spesielt uten å vite årsaken.

 

Ifølge avisartiklene er det mange båteiere som ikke vet at "selvlensende" båter ikke alltid er selvlensende(?). Problemet skyldes kanskje derfor ofte mangel på forståelse fra båteiers side?

Jeg tror ikke så mange er slasker i den forstand at de gir f. i om båten synker så lenge forsikringen betaler (hvis den gjør).

Redigert av NilsPils (see edit history)

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Link to post
Share on other sites

Jeg tror ikke så mange er slasker i den forstand at de gir f. i om båten synker så lenge forsikringen betaler (hvis den gjør).

Heldigvis ikke så mange, men de finnes. Jeg vet. Og slasker det finnes det mange av. Jeg går dagstøtt i båthavnene i mitt nærområde, og ser. Det jeg ser mange dårlige eksempler blant de mange gode. Så slasker har vi flust av.

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...