catano Posted July 13, 2007 Share Posted July 13, 2007 Hei. Benytter meg av annledningen til å finne biligste plass å fylle diesel her i Manda eller i nærhetenl noen forslag ? Mvh Catano Quote Mvh catano Link to post
Sebaldus Posted July 13, 2007 Share Posted July 13, 2007 Er to muligheter i Mandal. Nautic Marine på høyre side når du komme inn elvemunningen og en pumpe ved slippen/verkstedet som du har rett i baugen når du kommer inn elva. En annen mulighet er Tregde Marina lenger øst. TROR pumpa ved slippen er rimeligst men litt usikker her. Ellers er det vel Flekkerøya ved Kr. Sand som er kjent for billig diesel og visstnok har baatplassen-rabatt. Ligger du i gjestehavna? høres ut som sabeltann har roet seg nå hehe.... Quote Link to post
catano Posted July 14, 2007 Author Share Posted July 14, 2007 Hei. Ja jeg ligger i gjestehavnen på babord side like etter innseilingen.(se etter Misty) Takker for tips om diesel. mvh catano Quote Mvh catano Link to post
LALUNA II Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 Ellers er det vel Flekkerøya ved Kr. Sand som er kjent for billig diesel og visstnok har baatplassen-rabatt. Baatplassen rabatt betinger Baatplassen vimpel mere info her https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=31046 Quote Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
catano Posted July 14, 2007 Author Share Posted July 14, 2007 Hei. Vimpel mangler jeg, men får slå på sjarmen så kan det gå. Vimpel skulle jeg gjerne hatt så det er bare å forklare hvordan jeg får tak i den. Mvh Catano Quote Mvh catano Link to post
LALUNA II Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 Vimpel skulle jeg gjerne hatt så det er bare å forklare hvordan jeg får tak i den.Mvh Catano Nytter ikke å sjarmere Sverre på Flekkerøya ,han er ikke sånn Sjekk IM har en løsning til deg der Quote Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts