Jump to content

Tilbud fra leverandører - MALFIX??????


PanPan

Recommended Posts

Når det gjelder Malfix må nesten Lasse svare da det var ham som ordnet dette.

...hva betyr det at Lasse "ordnet dette"? Er det Lasse som har ordnet at man må være innlogget for å se tilbudene? Hvorfor har man valgt den linjen, kan ikke det gjøre det mindre interessant for leverandører å komme med tilbud?

 

Eksisterer det noen plan med avtalt arbeidsdeling mht hva som skal inn igjen og hvem som skal gjøre hva? Det har jo gått en stund, kan det være at de impliserte, inklusive deg Ingar, mener de er "ferdig med saken"??

Link to post
Share on other sites

Var det ikke Lasse som i sin tid sørget for å legge ut Malfix sine tilbud? Mener å huske det slik, men det vet vel Lasse mer om. Kan jo ellers være at Malfix ikke har noen gode tilbud for tiden eller ikke ønsker å annonsere her, ikke vet jeg.

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Jeg også lurer på hvor det ble av Malfix.

Er baatplassen misfornøyd med Malfix eller omvendt?

 

Kan du si noe, Lasse?

Om jeg har forstått det rett, var det Ingar som tok ned hele "Tilbud fra leverandører" og som står for hvordan og hvorledes nå. Ting bør komme på plass igjen, enten det skal være slik eller sånn. Trådene den siste tiden, bl.a. om kartplottere, synes jeg tilisier at nå bør det informeres og handles.

 

Dette er kanskje vel kort formulert og ikke utfyllende, men jeg fornemmer at Ingar er sentral og bør komme på banen.

Link to post
Share on other sites

Jeg også lurer på hvor det ble av Malfix.

Er baatplassen misfornøyd med Malfix eller omvendt?

 

Kan du si noe, Lasse?

Nei, det har ikke noe med misnøye å gjøre. Tilbudssiden ble nedlagt for en stund siden, og dermed også innholdet.

 

Så ble det etter en stund åpnet en ny tilbudsside kun tilgjengelig for dem som er pålogget.

Det er selvsagt fritt fram for alle leverandører å annonsere på den nye tilbudssiden hvis de ønsker det.

Link to post
Share on other sites

Så ble det etter en stund åpnet en ny tilbudsside kun tilgjengelig for dem som er pålogget.

Det er selvsagt fritt fram for alle leverandører å annonsere på den nye tilbudssiden hvis de ønsker det.

Bra  Lasse. Jeg lurte også litt. Kanskje kommer det flere leverandører, kanskje ikke. Uansett har Stavanger_Seil_AS meget gode tilbud. Spesielt likte jeg det med faste prosentmessige avslag. Det betyr at jeg ikke nødvendigvis må velge tilbudsvaren for å gjøre et godt kjøp.

 

Lotus

Link to post
Share on other sites

Om jeg har forstått det rett, var det Ingar som tok ned hele "Tilbud fra leverandører" og som står for hvordan og hvorledes nå. Ting bør komme på plass igjen, enten det skal være slik eller sånn. Trådene den siste tiden, bl.a. om kartplottere, synes jeg tilisier at nå bør det informeres og handles.

 

Dette er kanskje vel kort formulert og ikke utfyllende, men jeg fornemmer at Ingar er sentral og bør komme på banen.

Sorry, har vært bortreist.

 

Jeg alene tok beslutningen om å legge ned Leverandørgruppen.

Det hadde overhodet intet med Malfix å gjøre, men rett og slett at jeg syntes aktiviteten og interessen var for liten.

Bl.a. var ingen av de "store" intr. til tross for at det var gratis, de vil heller betale for bannere andre steder. :yesnod:

 

Gruppen er nå på oppfordring tilbake og resten er opp til leverandørene. :wink:

Link to post
Share on other sites

Gruppen er nå på oppfordring tilbake og resten er opp til leverandørene. :yesnod:

Er desverre redd for at da vil ingenting skje med mindre du Ingar tar kontakt med Malfix.

 

Jeg synes det var fint at Malfix's sine priser lå under  "Tilbud fra leverandører". Forstår ikke hvorfor dette måtte bli tatt ned. Malfix averterer knapt noe sted, så vidt jeg vet. Dessuten tror jeg det vil være en fordel for alle parter om "Tilbud fra leverandører" lå åpent, tilgjengelig for alle.

Link to post
Share on other sites

Er desverre redd for at da vil ingenting skje med mindre du Ingar tar kontakt med Malfix.

Så vidt jeg vet er Malfix inne på denne site ofte. Har han noe å tilby, bør det vel være han som tar initiativet. Kanskje han ikke har noen spesielle tilbud til oss.

 

Er videre av den oppfatning at "leverandørtilbud" IKKE skal være tilgjengelig for personer som ikke er registrerte brukere.

 

Mvh. BEG

Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil.

Link to post
Share on other sites

Så vidt jeg vet er Malfix inne på denne site ofte. Har han noe å tilby, bør det vel være han som tar initiativet. Kanskje han ikke har noen spesielle tilbud til oss.

 

Er videre av den oppfatning at "leverandørtilbud" IKKE skal være tilgjengelig for personer som ikke er registrerte brukere.

Jeg vet ikke om MALFIX har hatt noen "spesielle" tilbud til oss.

 

Jeg er opptatt av denne saken som *kunde og medlem*, hva tjener oss best. Tror det vil tjene konkurransen om gode tilbud blir lagt ut på båtplassen.

 

Det vil fremme interessen fra leverandører om flest mulig kan lese tilbudene. Det vil også gjøre at flere leser, og i neste omgang blir medlem av baatplassen.no. Ergo flere medlemmer, flere tilbud, - bedre konkurranse.

 

Tror ikke at vi som lukket forum er så veldig interessante for mange leverandører. Dessuten, gjør en liten test: Logg ut. Lat som du er en leverandør som er interessert i å få lagt ut tilbud her. Forsøk å komme i kontakt. Jeg synes det er veldig dårlig, lite profesjonelt, at det man blir møtt med noe sånnt som: "ikke tilgjengelig, du har ikke adgang her" eller lignende.

 

Det er vi som må gjøre det interessant for leverandørene å stille opp. I en slik sammenheng må vi behandle de som kunder, uansett ikke dårligere enn som likeverdige med oss. :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde også foretrukket at tilbudssiden hadde vært åpen for alle. Tror det blir lettere å få flere til å annonsere da, og så lenge siden ikke er åpen, blir det også vanskelig å linke til en annonse fra andre steder.

 

Jeg kan ellers glede dere med følgende:

Det kommer en hel rekke prisgunstige tilbud fra Malfix i løpet av de nærmeste dagene, så følg med på tilbudssiden!

Link to post
Share on other sites

Helt enig med PanPan og Lasse i at Tilbud fra leverandører bør være tilgjengelig for alle som er innom. Jeg går ut fra at alle som selger noe er interessert i å nå så mange som mulig med sine budskap, slik at til fler som ser dette, til større vil viljen til å oppdatere budskapet være.

 

Kan gode tilbud på duppedingser vi trenger til båten bidra til at vi får flere medlemmer her også, hvilket jeg tror stemmer, er det et godt argument for å dele tilbudene med alle båtinteresserte med Internett tilgang.

Hilsen Ludde

 

Link to post
Share on other sites

Medlemstilbud som er tilgjengelig for alle over alt? Hull i hodet?

 

Poenget er vel at registrerte brukere skal få noe som andre ikke får, poenget er ikke å nå flest mulig for baatplassen.no.  Leverandørene får tilbud om å nå 2000 registrerte brukere helt gratis. Alle båtintresserte. Det må jo være glimrende.  Alternativet? En masse trafikk fra folk som bare er innom for å lese en masse annonser? Er det i baatplassen.no sin interesse?

 

Skal man følge deres tankegang, kan man jo la være å registrere medlemmer, for da får man flere innlegg på sidene.

 

Jeg ville gjort akkurat de samme valg som Ingar hvis jeg var i hans sko.

 

Så er det leverandørene da. En leverandør som Malfix er klar over muligheten. Ønsker han å annonsere helt gratis, så tar han kontakt. Tar han ikke kontakt, så ønsker han vel ikke å benytte muligheten.

 

Nå kommer det annonser fra Malfix. Fint for ham. Fint for oss. Mer er det vel ikke å si.

 

Lotus

 

PS: Hovedsaken er et diskusjonsforum for båtinteresserte og andre. Ikke et generelt annonseforum for diverse leverandører. Er det fint med annonser? Tja. Er det om å gjøre å få flest mulig annonser hit? Nei. Er det kjekt med spesialtilbud for kun båtplassens medlemmer? Ja absolutt. Er det en fordel for medlemmene? Ja absolutt. Er det en fordel for baatplassen.no? Ja absolutt.  

Link to post
Share on other sites

Ja, det er dette som var bakgrunnen for min beslutning Lotus.

 

Ved at man må være logget inn for å kunne lese siden får vi noe igjen fordi det gjør det mer intr. å være registrert bruker.

 

Tror ikke at vi som lukket forum er så veldig interessante for mange leverandører. Dessuten, gjør en liten test: Logg ut. Lat som du er en leverandør som er interessert i å få lagt ut tilbud her.


De store leverandørene ser på dette som uintressant uansett om det er åpent eller ikke.

Men det bør være intr. for mindre virksomheter som da kan bruke pengene på bedre tilbud istedet for banner-reklame.


Forsøk å komme i kontakt. Jeg synes det er veldig dårlig, lite profesjonelt, at det man blir møtt med noe sånnt som: "ikke tilgjengelig, du har ikke adgang her" eller lignende.
Enig, det burde vært gjort noe med, men det var det med tiden.....

Er firmaer virkelig intr. regner jeg med at de finner veien.. :nonod:

 

PS: Nå har jeg rettet den meldingen til "Denne funksjonen krever at du er innlogget"

Link to post
Share on other sites

Medlemstilbud som er tilgjengelig for alle over alt? Hull i hodet?  

Demp deg! Det må gå an at du har din mening og andre en motsatt uten at noen av den grunn har hull i hodet.

 

For å si det slik: Du har din mening. Om du har hull i hodet eller ikke, vedkommer ikke saken. Men i tilfelle kan man jo ønske deg god bedring! :nonod:

Link to post
Share on other sites

Hvis medlemstilbud er tilgjengelig for alle, er de ikke lenger medlemstilbud.

Mener du at man skal dokumentere at man er medlem her for å nyte godt av tilbudene? Kan vanskelig se at det lar seg gjøre. Realiteten blir vel at alle som får kjennskap til tilbudet uansett kan nyte godt av det. So then what? :cool:

 

Det viktigste for meg er at man får flest mulige gode tilbud her. Det tror jeg ikke man får ved å lukke *Tilbud fra leverandører*. Det er i orden for meg at uteforstående får samme tilbudet. :nonod:

Link to post
Share on other sites

Vi har ikke satt som betingelse at det kun skal være tilgjengelig for våre registrerte brukere, mao kan leverandørene annonsere det samme andre steder.

 

Men på sikt er dette intr.

Den eneste måten å få til et reellt tilbud på er hvis det gjelder en begrenset gruppe, er det tilgjengelig for alle blir det ikke det samme, da snakker vi heller om nedsatt pris.

 

Sitat

Det viktigste for meg er at man får flest mulige gode tilbud her. Det tror jeg ikke man får ved å lukke *Tilbud fra leverandører*. Det er i orden for meg at uteforstående får samme tilbudet. :nonod:

Som nevnt er mitt inntrykk at det ikke spiller noen rolle for leverandørene om gruppen er åpen eller lukket.

Synes også det er rart hvis det at gruppen er lukket gjør det uinteressant, det er gratis å annonsere der.

Hvis dette ikke er nok synes jeg man ber om for mye.... :cool:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...