Jump to content

Tilbud fra leverandører - MALFIX??????


PanPan

Recommended Posts

Belamarin ja....

Husker noe debatten om priser på gpser for 1.5 år siden? Det var den gang svært mye å spare på å importere gps selv fra england. Belanor toet sine hender og snakket om kostnadsnivå her hjemme og hvor dyrt det var å lage norsk bruksanvisning.

 

Så plutselig satt de ned prisen til nok nøyaktig engelsk nivå + det porto fra england kommer på.

 

Med andre ord skodde de seg så lenge som mulig. Når folk begynnte å bestille fra utlandet fikk pipen en annen låt!

Link to post
Share on other sites

Så, la oss ikke fremstille de nevnte butikker (så at den ene eieren fikk opptil flere  :cool: fra en bidragsyter), som de snilleste guttene i gata. De taper neppe penger på sin virksomhet, det ønsker jeg selvfølgelig heller ikke, men på den annen side ==> "På kjøretøyet skal godtfolk kjennes"  :yesnod:

 

 

Mvh. BEG

Blir for dumt å henge ut noen fordi de har en litt spesiell bil. En Hummer er ikke spesiellt dyr i forhold til alle slags Audier og BMW er andre kjører rundt i. Den er faktisk ganske billig når man har firma. Riktignok vekker den litt mer oppsikt men det er da bare god reklame?

 

Taler til mannens fordel at han kjører skikkelig bil  :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Kan vera rimelig langsint, drikker fortsatt ikke Tau :smiley:

Du meine vel atte du e solidariske og ikkje drikke Ringnes!?!?

 

Lars H.

Ekta siddis!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Kjøper ikke øl i det hele tatt. Til lørdag er det ølbryggedag, og om kvelden står ca 80 liter ekte øl ferdig til gjæring, brygget helt fra bunnen av :smiley:

Har du rutetabellene for bussen fra Lillestrøm til grimstad? Dette hørtes fristende ut! (off topix)

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

La oss starte med utgangspunktet.

Når du startet denne tråden hadde man faktisk kategorien "Tilbud fra leverandører". Eneste forskjell var at gruppen i løpet av din fraværsperiode hadde blitt endret slik at innlogging var nødvendig for å se tilbudene. Medlemstilbud kan det vel kalles da. I gruppen lå Stavanger Seil med de beste tilbud til nå.

 

Det ble så en del uttalelser fra din side:

 

Hva er grunnen til at MALFIX ikke er å se med leverandør-tilbud???

OK. Nå er noe av "opplegget" på plass ser jeg, men hva har skjedd med MALFIX? Forklaring, please!

Eksisterer det noen plan med avtalt arbeidsdeling mht hva som skal inn igjen og hvem som skal gjøre hva? Det har jo gått en stund, kan det være at de impliserte, inklusive deg Ingar, mener de er "ferdig med saken"??

Om jeg har forstått det rett, var det Ingar som tok ned hele "Tilbud fra leverandører" og som står for hvordan og hvorledes nå. Ting bør komme på plass igjen, enten det skal være slik eller sånn. Trådene den siste tiden, bl.a. om kartplottere, synes jeg tilisier at nå bør det informeres og handles.

Er desverre redd for at da vil ingenting skje med mindre du Ingar tar kontakt med Malfix.

Jeg er opptatt av denne saken som *kunde og medlem*, hva tjener oss best. Tror det vil tjene konkurransen om gode tilbud blir lagt ut på båtplassen.

 

Med tanke på at man hadde et fungerende forum med leverandørtilbud, synes jeg det ble litt "hyl og skrik" for ingenting. Malfix kunne jo når som helst legge inn tilbud hvis han ønsket.

Jeg så intet problem med modellen Ingar hadde valgt og leverandørene stod fortsatt fritt til å legge inn annonser.  Alt fungerte utmerket.

 

Det er dette jeg mente med hyl og skrik. Ting var på plass. Ting fungerte. Man hadde inne gode tilbud. Malfix var ikke der, men hva så? Som en annen her sa. Hvis Malfix har tilbud han vil annonsere, tar han kontakt.

 

Så gikk vi fra å ha et velfungerende Leverandørtilbud for innloggede medlemmer til å ikke ha noen verdens ting.

Jeg har en viss kunnskap om hvorfor *Leverandørtilbud* lå i dødvanne utover det som er skrevet her på båtplassen. Det var en viss sannsynlighet for at lite og ingenting ville skje, slik jeg vurderte dette. Malfix hadde neppe kommet tilbake av seg selv. Det må også være en grunn til at *Leverandørtilbud* ble tatt ned, det virket noe tilfeldig og uoverveid på meg. Så kommer plutselig *Stavanger Seil* på plass. Men Malfix gjør det ikke. En del nye medlemmer er kommet til, og nye postinger om kartplottere og priser og hva som er bra dukker opp.

 

Jeg er således ikke enig med deg i at *Leverandørforum* var velfungerende da jeg startet denne tråden. Jeg har forsøkt å være saklig, men så det slik at jeg måtte få admin på banen her fordi det var på det planet saken måtte tas videre.

 

Jeg forstår at det er mitt første innlegg, starte av denne tråden, som du mener er *hyl og skrik*.

 

Å kalle et saklig innlegg for *hyl og skrik* mener jeg er å sjikanere med pøbel-aktig oppførsel.

Link to post
Share on other sites

PanPan : Jeg har forsøkt å lese hele tråden nøye, jeg kan ikke se at noen "hyler og skriker". Jeg mener vi er tjent med en debatt om baatplassen.no og leverandørtilbud, og det har vel denne tråden dreid seg om?

 

Kan du ikke konkretisere hva du mener er "hyl og skrik" da, fremfor at du høyner støy- og usakelighetsnivået her?  :rolleyes:  

 

 

Kjære PanPan!

Du bidrar jo selv med å opprettholde støynivået med slike meldinger som dette i plenum. Denne meldingen kunne sikkert vært best egnet som en IM til Lotus.

 

Synes du lager storm i vannglass med å lage en diskusjon ut av ingenting!!!

 

Hvorfor skal det ikke være lov å bruke uttrykk som "hyl og skrik" uten å måtte bli stilt til ansvar og avkrevd dokumentasjon???

Jeg beklager at støynivået opprettholdes. Men Lotus har fått flere tilbakemeldinger tidligere både på tråder og via IM.

 

Joda, man kan bruke uttrykk som "hyl og skrik". Men da må det være et visst minimum av saklig dekning for det. :smiley:

Link to post
Share on other sites

Da må du vite mer om dette enn meg. :rolleyes:

Som jeg har skrevet tidligere, den eneste grunnen til at det ble stengt var at jeg syntes det var for liten aktivitet.

Når jeg skriver om *dødvanne* er det ikke forholdene frem til tidspunktet da forumet ble stengt jeg mener å fokusere på, men tiden etter dette. :smiley:
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...