Jump to content

10 gode grunner for å besøke Southamptonboatshow


regina_nei_takk

Skal du på Southamptonboatshow ?  

83 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Var der for et par år siden og messen er meget bra den, men hadde kun en dag til rådighet.... og det er alt for lite.... Har fått invitasjon til messen i Nice i september, men vet ikke om det blir noe av det heller

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

...at man må avtale på forhånd for å få lov å komme ombord ?

 

...du bør nok la tresko & hvit dovre-t-skjorte bli igjen på hotellet :yesnod:

Ser jo at Regina kommer med et par båter...

 

Og regner med at Astor får Nordhavn 43 til såkalt messepris :yesnod:

 

Er du ikke enig, Sydvesten, at dette kanskje er den beste båtmessen for vi som har interesse av trawlere ?

Redigert av regina_nei_takk (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Southampton er mer "down to earth" enn hva London Excel er ... anbefales ! ... og reiser hvis jeg kan få det til sammen med en foretningsreise til London... men ny båt kommer jeg sansynigvis ikke til å kjøpe...

 

Komme ombord burde ikke være noe problem ...

Redigert av Divemaster (see edit history)

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Og bortsett for å se på unge damer som har tilknyttning til båtlivet, så....

 

Launches/Debuts

 

Fountaine Pajot’s newest cruising cat – the Highland 35 Pilot

 

Dyson DC16 handheld is showcased at Show

 

Raymarine reveals its latest new products at the Show

 

Powercats to unveil plans for a new model at Southampton 2007

 

UK Debut of Ferretti 630 at the Show

 

Val Wyatt Marine to debut Seamaster 27 and Vri-Jon Contessa 40

 

UK Debut of the Nordhavn 43 at the Show

 

Exciting new Sunseeker launches at the Show

 

Nordic Tugs to make European Debut at the Show

 

World Debut of Broadblue 415 at the Show

 

Exclusive Cat with a Small Appetite

 

Sealine International to launch new Sports Convertible at the Show

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Kan ikke noen med admin rettigheter (feks blissx) få denne tråden til å henge på toppen, til messen er over....

Hadde vært ok å se om noen tar turen over dammen, og rapportere tilbake her med bilder og meninger....

(vi kan jo spleise på en billett til Sydvesten, eller...?)

Enige ?

Redigert av regina_nei_takk (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Gidder ikke få rapport fra Bav-standen og kun den

 

Jeg melder meg frivillig til å gi rapport fra Guinness standen hvis jeg reiser ... og skikkelig dress har man jo ... Italiensk silkeslips og greier !!

Redigert av Divemaster (see edit history)

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Setter kursen østover til Horten, med bilen - dagen etter at de har spist opp middagen (høstavslutningen). Tar så fly til London for et par uker og stikker samtidig innom Southampton boatshow 14 til 23 september. Treffer muligens på BP'er der også. Er gjenkjennelig med et eksemplar av "PBO" - merket med BP logo - under armen. Ta kontakt om du vil. Jeg biter ikke, bare glefser med fenderen ute yesnod.gif.

 

Redigert: Fikk lyst på middag, så vi kjører nedover den 7. sept 2007.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

For ordens skyld så kan det også legges til at det er er ikke mere enn 10-15 min spasertur fra stasjonen i Southampton og til messeområdet... ventetiden på taxi er gjerne mere når det ankommer tog..

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Regner med at det finnes muligheter for å fly billig til London både fra Torp og Kjevik ? :wink:

 

Jada, Ryanair flyr fra Torp mens Norwegian betjener Kjevik. Men husk at London har tre store flyplasser, en på sydsiden (Gatwick), en på vestsiden (Heathrow) og en på nordsiden (Stansted) av metropolen. Begge ovennevnte flyr til Stansted.

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...