Jump to content

10 gode grunner for å besøke Southamptonboatshow


regina_nei_takk

Skal du på Southamptonboatshow ?  

83 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Sjekk om ikke Feeling 55 eller Moody 45 har premiere....

 

Franske båte pleier å premiere i Paris før jul. der blir flere en Feeling 55 stillt ut.

Hvor den Tysk/engelske kommer henne vet jeg ikke.

Redigert av careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Link to post
Share on other sites

Sitat:

 

And don’t forget visitors to stand F3 can get information on the ALL NEW MOODY 45DS being launched later in the year. Come and see the virtual walkthrough on the large screen – see what the inside and out of this new design from Bill Dixon is going to look like!

 

We will be attending the SOUTHAMPTON INTERNATIONAL BOAT SHOW 2007, exhibiting a new Feeling 44 Lift Keel. Please feel free to visit us on the floating pontoons, stand number 92. We would be delighted to see you there.

 

<<F E E L I N G>>

 

 

Linssen vil vise: Grand Sturdy 29.9 Aft Cabin, Grand Sturdy 470 Mk II => On berths 319 and 320

 

Nordic Tugs 37, the company's first European Union CE certified boat => Stand J250

 

Trader 42

Redigert av regina_nei_takk (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Gidder ikke få rapport fra Bav-standen og kun den

 

Jeg melder meg frivillig til å gi rapport fra Guinness standen hvis jeg reiser ...

Disse to standene ligger side om side, kvalitet følger kvalitet... Armani dressen fungerer begge steder...

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Nei "R_N_T". Du er ikke alene om dette. I går skjedde det noe rart. Var oppkoblet til BP og så mistet jeg kontakten i godt over en time. Et par dager tidligere da jeg skulle koble meg opp. Havnet jeg i ett område, som etter min forstand, er beregnet på administrator. OBS Ingard. Her ser det ut til å være et nåløye til BP. Manglet bare passord, som jo ikke er så vanskelig å finne ut av med litt omhu i skallen.

 

Så til "R_N_T". Hvor blir det av de 10 gode grunner for SBS ? Reiser over i morgen tidlig......

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Jeg reiser ned onsdag den 19. Skal være i London 2 dager før vi reiser ned til southampton.

 

Er det noenting jeg skal ta bilde og legge ut her? Evnt, få med informasjon om evnt båter?

Dette blir morro gleder meg. Som 18 åring skal jeg prøve noen båter og. Går vist ann for allmenheten og prøve noe. Såkalt ``try a boat``.

 

Noen fler som skal ned??

Link to post
Share on other sites

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...