regina_nei_takk Startet 3.September.2007 Del på Facebook Startet 3.September.2007 (redigert) Skal du på Southamptonboatshow 14 - 23 september ? <<KLIKK HER>> (Video fra 2006) The first Nordhavn 43 to arrive in Europe will have its UK debut at the Southampton Boat Show <<Flere bilder fra 2006>> Redigert 3.September.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Det var vel strengt talt bare to grunner det da Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Var der for et par år siden og messen er meget bra den, men hadde kun en dag til rådighet.... og det er alt for lite.... Har fått invitasjon til messen i Nice i september, men vet ikke om det blir noe av det heller Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
lano2 Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Har aldri vært der før.... Er dette som en del andre plasser, at man må avtale på forhånd for å få lov å komme ombord ? Evt. Ha en fet italiensk dress på seg for å bli tatt seriøst ? ....eller holder med å ref. til mine seriøse innlegg her på BP ? Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Lno. IKKE vis til dine innlegg her, jeg tror du ligger dårlig ann for ditt messebesøk. Men jeg derimot vil ikke få noen problemer, så jeg også lurer litt på om denne messen er for oss andre vanlige folk. Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 3.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2007 (redigert) ...at man må avtale på forhånd for å få lov å komme ombord ? ...du bør nok la tresko & hvit dovre-t-skjorte bli igjen på hotellet Ser jo at Regina kommer med et par båter... Og regner med at Astor får Nordhavn 43 til såkalt messepris Er du ikke enig, Sydvesten, at dette kanskje er den beste båtmessen for vi som har interesse av trawlere ? Redigert 3.September.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 (redigert) Southampton er mer "down to earth" enn hva London Excel er ... anbefales ! ... og reiser hvis jeg kan få det til sammen med en foretningsreise til London... men ny båt kommer jeg sansynigvis ikke til å kjøpe... Komme ombord burde ikke være noe problem ... Redigert 3.September.2007 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Divemaster Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Og bortsett for å se på unge damer som har tilknyttning til båtlivet, så.... Launches/Debuts Fountaine Pajot’s newest cruising cat – the Highland 35 Pilot Dyson DC16 handheld is showcased at Show Raymarine reveals its latest new products at the Show Powercats to unveil plans for a new model at Southampton 2007 UK Debut of Ferretti 630 at the Show Val Wyatt Marine to debut Seamaster 27 and Vri-Jon Contessa 40 UK Debut of the Nordhavn 43 at the Show Exciting new Sunseeker launches at the Show Nordic Tugs to make European Debut at the Show World Debut of Broadblue 415 at the Show Exclusive Cat with a Small Appetite Sealine International to launch new Sports Convertible at the Show Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Faxen Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Var der i 2001, som sponsor til Djuice. Utrolig show, med masse båter på sjøen, og de samme på land for "fruen" i høyhelede sko Det er absolutt værd turen, men minst to dager for å rekke over. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
regina_nei_takk Svart 3.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2007 (redigert) Kan ikke noen med admin rettigheter (feks blissx) få denne tråden til å henge på toppen, til messen er over.... Hadde vært ok å se om noen tar turen over dammen, og rapportere tilbake her med bilder og meninger.... (vi kan jo spleise på en billett til Sydvesten, eller...?) Enige ? Redigert 3.September.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Nei... ikke sydvesten. Gidder ikke få rapport fra Bav-standen og kun den.... Send noe andre ! Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 3.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2007 ok. Hva med Andreas eller Astor ? Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 (redigert) Gidder ikke få rapport fra Bav-standen og kun den Jeg melder meg frivillig til å gi rapport fra Guinness standen hvis jeg reiser ... og skikkelig dress har man jo ... Italiensk silkeslips og greier !! Redigert 3.September.2007 av Divemaster (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Astor Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Ser at Nordic Tugs skal introduseres her i Europa. Kunne godt vært blant de første som skrev under en kontrakt der borte, til messepris.... Men så var det dette med den italienske dressen da... for BP-T-skjorta holder vel ikke der borte? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
lano2 Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Det burde holde på en så smukk kropp som din :_) Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 3.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2007 Hvordan gjør vi dette da ? Skal vi overføre penger til konto'en din ? Hvor mange blir med på spleiselaget - hvor mye trenger du ? Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Tror faktisk det skal gå greit det Astor. Til og med Sunseeker standen vil ta imot med åpne armer. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 Setter kursen østover til Horten, med bilen - dagen etter at de har spist opp middagen (høstavslutningen). Tar så fly til London for et par uker og stikker samtidig innom Southampton boatshow 14 til 23 september. Treffer muligens på BP'er der også. Er gjenkjennelig med et eksemplar av "PBO" - merket med BP logo - under armen. Ta kontakt om du vil. Jeg biter ikke, bare glefser med fenderen ute yesnod.gif. Redigert: Fikk lyst på middag, så vi kjører nedover den 7. sept 2007. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
regina_nei_takk Svart 3.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.September.2007 ...hvor langt er det med tog fra London til Southampton ? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 3.September.2007 Del på Facebook Svart 3.September.2007 (redigert) Fra London Waterloo er det ca. 75 minutter med tog. Avgang hver 30 minutt. Lokal buss til Mayflower Park tar 10 minutt. Taxi 5 minutt fra stasjonen. Redigert 3.September.2007 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
regina_nei_takk Svart 4.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2007 Regner med at det finnes muligheter for å fly billig til London både fra Torp og Kjevik ? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 (redigert) For ordens skyld så kan det også legges til at det er er ikke mere enn 10-15 min spasertur fra stasjonen i Southampton og til messeområdet... ventetiden på taxi er gjerne mere når det ankommer tog.. Redigert 4.September.2007 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
regina_nei_takk Svart 4.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2007 ....dersom jeg tar turen.....har dere en 10 på topp ønskeliste som jeg skal ta bilder av ? Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 Regner med at det finnes muligheter for å fly billig til London både fra Torp og Kjevik ? Jada, Ryanair flyr fra Torp mens Norwegian betjener Kjevik. Men husk at London har tre store flyplasser, en på sydsiden (Gatwick), en på vestsiden (Heathrow) og en på nordsiden (Stansted) av metropolen. Begge ovennevnte flyr til Stansted. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
regina_nei_takk Svart 4.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2007 (redigert) Begge ovennevnte flyr til Stansted. ...tar det ca 2 timer med tog fra Stansted til Southampton ? Hvor lang tid tar det med Nordhavn 43 hjem igjen til Mandal ? Redigert 4.September.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.