lano2 Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 Sjekk om ikke Feeling 55 eller Moody 45 har premiere.... Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 4.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2007 Sjekk om ikke Feeling 55 eller Moody 45 har premiere.... Jeg kan jo spørre: Do you have any Feelings ? Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 ...tar det ca 2 timer med tog fra Stansted til Southampton ?Hvor lang tid tar det med Nordhavn 43 hjem igjen til Mandal ? 45 minutter med tog til Liverpool station, buss 75 minutter til Victoria station. Du kan glatt doble sistnevnte i rushtiden..... Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Careka Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 (redigert) Sjekk om ikke Feeling 55 eller Moody 45 har premiere.... Franske båte pleier å premiere i Paris før jul. der blir flere en Feeling 55 stillt ut. Hvor den Tysk/engelske kommer henne vet jeg ikke. Redigert 4.September.2007 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
regina_nei_takk Svart 4.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2007 (redigert) Sitat: And don’t forget visitors to stand F3 can get information on the ALL NEW MOODY 45DS being launched later in the year. Come and see the virtual walkthrough on the large screen – see what the inside and out of this new design from Bill Dixon is going to look like! We will be attending the SOUTHAMPTON INTERNATIONAL BOAT SHOW 2007, exhibiting a new Feeling 44 Lift Keel. Please feel free to visit us on the floating pontoons, stand number 92. We would be delighted to see you there. <<F E E L I N G>> Linssen vil vise: Grand Sturdy 29.9 Aft Cabin, Grand Sturdy 470 Mk II => On berths 319 and 320 Nordic Tugs 37, the company's first European Union CE certified boat => Stand J250 Trader 42 Redigert 4.September.2007 av regina_nei_takk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 (redigert) Har du tenkt deg over så bestill billetter på forhand, ellers kan du rissikere å bli stående i laaaaang kø. Redigert 4.September.2007 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
bliss X Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 Hvor ble det av de 10 gode grunnene? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 (redigert) Hvor ble det av de 10 gode grunnene? Til nå har jeg kun sett 3 .... --------- Redigert 4.September.2007 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 Gidder ikke få rapport fra Bav-standen og kun den Jeg melder meg frivillig til å gi rapport fra Guinness standen hvis jeg reiser ... Disse to standene ligger side om side, kvalitet følger kvalitet... Armani dressen fungerer begge steder... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
regina_nei_takk Svart 5.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.September.2007 Til nå har jeg kun sett 3 .... Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 5.September.2007 Del på Facebook Svart 5.September.2007 --------- Se det ja, kanskje jeg tar meg en tur alikevel. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Wannskrækk Svart 5.September.2007 Del på Facebook Svart 5.September.2007 Ta tuben fra Liverpool st til Victoria. Du må bytte en gang, men i rushen slår den både buss og taxi. Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 7.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.September.2007 Ta tuben fra Liverpool st til Victoria. Du må bytte en gang, men i rushen slår den både buss og taxi. Har lært meg 3 fotballord: Beckham, offside og Liverpool.... Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 13.September.2007 Del på Facebook Svart 13.September.2007 Nei "R_N_T". Du er ikke alene om dette. I går skjedde det noe rart. Var oppkoblet til BP og så mistet jeg kontakten i godt over en time. Et par dager tidligere da jeg skulle koble meg opp. Havnet jeg i ett område, som etter min forstand, er beregnet på administrator. OBS Ingard. Her ser det ut til å være et nåløye til BP. Manglet bare passord, som jo ikke er så vanskelig å finne ut av med litt omhu i skallen. Så til "R_N_T". Hvor blir det av de 10 gode grunner for SBS ? Reiser over i morgen tidlig...... Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Patnyg Svart 13.September.2007 Del på Facebook Svart 13.September.2007 Jeg reiser ned onsdag den 19. Skal være i London 2 dager før vi reiser ned til southampton. Er det noenting jeg skal ta bilde og legge ut her? Evnt, få med informasjon om evnt båter? Dette blir morro gleder meg. Som 18 åring skal jeg prøve noen båter og. Går vist ann for allmenheten og prøve noe. Såkalt ``try a boat``. Noen fler som skal ned?? Sitér dette innlegget Link to post
Catlina Svart 14.September.2007 Del på Facebook Svart 14.September.2007 Feeling 55 skal ikke vises i Southampton,den vises i modellutgaver på noen andre messer i høst.Første Feeling 55 vises "live" på Parismessen 30nov-9.dec Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 20.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2007 Første Feeling 55 vises "live" på Parismessen 30nov-9.dec ...en meget god grunn til å reise til Paris 30nov Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 24.September.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2007 <<Boat Show 2007 >> Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 1.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2007 Jeg reiser ned onsdag den 19. Skal være i London 2 dager før vi reiser ned til southampton. Venter i spenning på at Patnyg skal komme med detaljene fra Southampton.... Sitér dette innlegget Link to post
regina_nei_takk Svart 5.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2007 ...eller private bilder av Marlow Explorer 57E Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 5.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2007 Amel 54 tok hele tiden min . Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Jawik Svart 5.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2007 ...og dette https://baatplassen.no/bildearkiv/8/8943/070919_160456.jpg samt disse https://baatplassen.no/bildearkiv/8/8943/070919_160114.jpg https://baatplassen.no/bildearkiv/8/8943/070919_160209.jpg https://baatplassen.no/bildearkiv/8/8943/070919_160232.jpg https://baatplassen.no/bildearkiv/8/8943/070919_160521.jpg https://baatplassen.no/bildearkiv/8/8943/070919_160549.jpg (legg merke til vorledes baugprydet er festet) men det var nok ikke det du ønsket deg.... Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.