LarsLarsere Startet 4.September.2007 Del på Facebook Startet 4.September.2007 Jeg nærmer meg med egenkapitalen og har begynt å tenke litt fremover. Det ser ut som jeg kan få realisert drømmen om å flytte til sjøs. Er det noen her som vet om det er håp for plass i havn om vinteren i Oslo- området eller er det håpløst å oppdrive? Er det noen som har forslag til koselige havner med fasiliteter som dusj, vaskeri og lignende? Jeg vet om Herber'n Marina, men har hørt at den er dyrere enn de andre, noe som forsåvitt ikke er serlig overaskende med den belligenheten. Lars. Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 4.September.2007 Del på Facebook Svart 4.September.2007 Vinterstid er vel egentlig Herbern eneste alternativ om man forventer serviceanlegg med dusj, toaletter, og vaskeri. Sommerstid er det noe helt annet.. Prisen på Herbern i vinter blir 240,- pr. fot 6000,- pr. pers 625,- for renovasjon pr. båt 1,10 pr. kWh for strøm Det lønner seg å ta kontakt snarest om man skal ha håp om å få seg plass førstkommende vinter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.