Enzo Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 Er det noen som vet hvor de som bor i båt overvintrer i Tønsberg området , hvor er det fasiliteter og boblehavn tilpasset dette ? Quote Link to post
NovaMalin Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Jeg mener det er bobleanlegg i havna til Sjøsenteret Vallø. I Horten gjestehavn er det vel også muligheter mener jeg. Quote Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Enzo Posted September 17, 2007 Author Share Posted September 17, 2007 Jepp sjøsenteret Vallø har boblehavn det er jeg klar over men jeg tenkte på om det er sanitæranlegg og slikt åpent om vinteren noen plasser , er visst ikke mulighet for det p åvallø om vinteren ettersom jeg har forstått Quote Link to post
Mulligan Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Tror ikke det er noe sånt i Tbg. Du må til Sandefjord eller Horten. Quote Link to post
NovaMalin Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 (edited) Kjøp årskort til trimsenteret på Vallø, så har du tilgang garderobene der i åpningstiden i hvertfall. Vallø marina har også sanitæranlegg (vet ikke om de har vaskemaskiner), det går sikkert an å få til en avtale med dem. Edited September 17, 2007 by Sjekteeier (see edit history) Quote Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Recommended Posts