Hansi Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Noe forsinket, gratulerer. Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Beklager forsinkelsen men GRATTIS MED DAGEN håper dere hadde det bra på Borgen det blåste vel bra friskt der i dag i og med at seilbåtene lå i plan innover fjorden i dag. Hilsen Alle oss fire her i Vollen + en skipshund Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Gratulerer med vel overstått og velkommen i våre rekker +60. Noen ord med på veien mot de neste 60: Dine hemmeligheter er nå sikrett hos dine venner, fordi dine venner ikke kan huske noe av dine hemmeligheter. Gratulerer! mvh jawik Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Astor Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Gratulerer Rolf med dagen i går. Vi var ombord i Escada i går og feiret dagen sammen med Bjerkås store sønn. Som støttekontakt for Rolf har jeg også hatt en stor glede og fulgt Rolf og Vivian de siste årene. I sommer hadde vi en fin sommerferie sammen med dem. Han har en stor kunnskapsbase å øse av. Det vet vi som satte i gruppa sammen med Rolf på D5L. Det fine med Rolf er at er aldri vanskelig å be om en tjeneste. Han hoppet inn i Skipsraadet da jeg ga meg. Han har løftet Hortenstreffet til å bli et fantastisk treffstad for oss medlemmene på BP. Nå er han også med å organiserer Baatplassen-stafetten. Jeg har satt sammen en fotokavalkade av Rolf som viser hvem Rolf er: Rolf fotografert i går kveld under en luftetur med vofsen Gina. Fra Oscarsborg. Her er Rolf i tankeland. Et herlig bilde av Rolf. I sommer ble han så fort sår på leppene. Hva er vel mer naturlig å låne Vivians leppestift? To bilder fra Hortenstreffet hvor han har vært en meget aktiv medspiller. Rolf sammen med sin vakre frue Vivian på Nord-Koster i påsken. Her smaker han på mossespesialen "pølse i vaffel". Rolf jobber med motorene ombord i Escada. Her ombord i Gamle salten på D5L-kurset i vinter. Rolf, Vivian og Gina i Sandspollen. Rolf har rorvakt under en tur fra Gøteborg og hjem i vinter da vi hentet hjem gamle kosterskøyta Drott. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Quantum Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Hei og gratulerer så mye med 60 år. Hilsen Gudrun & Trond mannskapet på Quantum Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
Pjolter Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Gratulere så mye med de 60 .. Håper du fikk en feiring verdig din person Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
REM Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Tusen takk til dere alle kjære BP venner, for hilsener og godord i forbindelse med 60-årsdagen. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
GeirFrode Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Bedre seint enn aldri....(Så ikke denne før nå. Har selv vært ute på tur i helgen) GRATULERER!!! Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Synd at jeg ikke var hjemme i helgen. håper dere koste dere på borgen. Gratulerer med dagen Rolf! Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Høvdingen Svart 23.September.2007 Link til dette innlegget Svart 23.September.2007 Sitér dette innlegget Link to post
vanntrivsel Svart 3.November.2007 Link til dette innlegget Svart 3.November.2007 En forsinket gratulasjon...bedre sent enn aldri Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 Forsinket hilsen herfra også, rart jeg ikke har sett denne tråden tidligere Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret4 Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 Gratulerer Brage Sitér dette innlegget Link to post
vanntrivsel Svart 4.November.2007 Link til dette innlegget Svart 4.November.2007 Noen som har adressa til Rolf ? Kunne tenkt meg å sendt ei lue.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.