Jump to content

REM 60 år


Tine IV

Recommended Posts

Gratulerer med vel overstått og velkommen i våre rekker +60. Noen ord med på veien mot de neste 60:

Dine hemmeligheter er nå sikrett hos dine venner, fordi dine venner ikke kan huske noe av dine hemmeligheter.

Gratulerer!

mvh jawik

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer Rolf med dagen i går. :flag::flag::flag:

 

Vi var ombord i Escada i går og feiret dagen sammen med Bjerkås store sønn. Som støttekontakt for Rolf har jeg også hatt en stor glede og fulgt Rolf og Vivian de siste årene. I sommer hadde vi en fin sommerferie sammen med dem. Han har en stor kunnskapsbase å øse av. Det vet vi som satte i gruppa sammen med Rolf på D5L.

Det fine med Rolf er at er aldri vanskelig å be om en tjeneste. Han hoppet inn i Skipsraadet da jeg ga meg. Han har løftet Hortenstreffet til å bli et fantastisk treffstad for oss medlemmene på BP. Nå er han også med å organiserer Baatplassen-stafetten.

 

Jeg har satt sammen en fotokavalkade av Rolf som viser hvem Rolf er:

 

 

rolf_60.jpg

Rolf fotografert i går kveld under en luftetur med vofsen Gina. Fra Oscarsborg.

rolf_1.jpg

Her er Rolf i tankeland.

 

 

rolf_2.jpg

Et herlig bilde av Rolf. I sommer ble han så fort sår på leppene. Hva er vel mer naturlig å låne Vivians leppestift?

 

 

rolf_3.jpg

To bilder fra Hortenstreffet hvor han har vært en meget aktiv medspiller.

rolf_4.jpg

 

 

rolf_5.jpg

Rolf sammen med sin vakre frue Vivian på Nord-Koster i påsken. Her smaker han på mossespesialen "pølse i vaffel".

 

 

rolf_6.jpg

Rolf jobber med motorene ombord i Escada.

 

 

rolf_7.jpg

Her ombord i Gamle salten på D5L-kurset i vinter.

 

 

rolf_8.jpg

Rolf, Vivian og Gina i Sandspollen.

 

 

rem_ved_roret2.jpg

Rolf har rorvakt under en tur fra Gøteborg og hjem i vinter da vi hentet hjem gamle kosterskøyta Drott.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Tusen takk til dere alle kjære BP venner, for hilsener og godord i forbindelse med 60-årsdagen.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...