Trophy Svart 22.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2007 Den koster 5800,- på Malfix, men driver disse butikkene med "salg" på nyåret eller er prisene stort sett like året gjennom ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Svart 24.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2007 Garmin 520 har innebygd antenne og jeg har tenkt å bruke den både på flybridge og nede. Jeg har garmin antenne på targa som jeg kan koble til, men det er forferdelig trangt å strekke nye kabler på denne båten så jeg hadde tenkt å bruke den innebygde antennen. Vil dette føre til dårlig signal mottak nede ? GPS'n som jeg buker nede fungerer utmerket, men jeg har blitt advart mot jeg kan få dårlig signal mottak på Garmin 520. Hva mener dere ? Noen som har har erfaring med samme fra hardtop eller flybridge båt ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Kjelli Svart 26.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2007 Noen som har har erfaring med samme fra hardtop eller flybridge båt ? Har 525S med innebygget antenne, fungerer fint den inne, har flybrigdebåt. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 26.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2007 Takk for den. Har akkurat vært i båten og sjekket plasseringen. Den vil bli stående helt fremme ved frontvinduet og vil ha god "sikt" opp, fremover og til siden så jeg har god tro på at det vil fungere Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Fjordutsikt Svart 26.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2007 Er det "Kurs Opp" på disse modellene? På Det Levende Sjøkart er kun "Nord Opp". Sitér dette innlegget Link to post
Mir Svart 26.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2007 På 525 er det kurs opp Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 26.Desember.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2007 Ja, synes å huske at jeg så det et sted.... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Svart 23.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2008 Kurs opp, nord opp og spor opp. Min 520 tok inn 11 satelitter fra styreposisjon nede på flybridgebåt..... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Trophy Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 Et par spørsmål om G2 vision og oppgradering av software. Er et 32mb minnekort stort nok til en oppgradering av software på Garmin 520 ? Jeg får ofte en "aviksalarm" på plotter'n og det er ganske irriterende. Hvordan stiller dere inn denne ? Eller slår dere den helt av ? Aviksalarmen min er innstilt på ca 29 ft. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
KenBjork Svart 16.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2008 (redigert) Nei. må over 50 mb An SD card with 60MB of free space is needed for this update. Redigert 16.Juni.2008 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.