Jump to content

hvem vil ha div.utstyr?

m/s draugen

Recommended Posts

Gir bort en "Shipmate RS 5900 gps chartplotter og ett ekkolodd Koden cvs-103".Felles for begge er at det ike medfølger noen kabler til strøm eller antenne,giver. Den som måtte være interessert sender meg en IM,og mottaker betaler frakt.

Førstemann til møllen :smash:

Edited by m/s draugen (see edit history)

Da har noen vært den heldige som har fått dette med bare å betale porto.Håper at han skal bruke dette på egen båt og ikke videreselge. :nono: .Hadde vært dumt det da jeg gir bort noe jeg selv ikke har bruk for............ :nonod::nonod:

Men noe slikt viikke forekomme da man skal bruke det i båten man holder på å pusse opp-------lykke til

...?

Du har gitt det bort...

Dersom det er knyttet forutsetninger til gaven er det vanlig å sette dette opp på forhånd, ikke komme med det i etterhånd og samtidig legge inn i tråden misstanke om at mottager muligens ikke hadde "rederlige" motiver når han ønsket å motta dette.

Synes rett og slett det var unødvendig å legge ut dette i tråden etter at utstyret er gitt bort sålenge du ikke har beviser for at han har gjort det du halvveis beskylder ham for.

Utenom dette synes jeg det er kjempefint at noen kan bruke utstyr som andre har til overs. Et fint tiltak dersom man er enig om forutsetningene før man gir bort utstyr :wink:

...?

Du har gitt det bort...

Dersom det er knyttet forutsetninger til gaven er det vanlig å sette dette opp på forhånd, ikke komme med det i etterhånd og samtidig legge inn i tråden misstanke om at mottager muligens ikke hadde "rederlige" motiver når han ønsket å motta dette.

Synes rett og slett det var unødvendig å legge ut dette i tråden etter at utstyret er gitt bort sålenge du ikke har beviser for at han har gjort det du halvveis beskylder ham for.

Utenom dette synes jeg det er kjempefint at noen kan bruke utstyr som andre har til overs. Et fint tiltak dersom man er enig om forutsetningene før man gir bort utstyr :wink:

Vedkommende skal bruke det til en båt han pusser opp,ok,tar den.Har ikke til hensikt å sverte noen,men det ville vært synd om utstyret ikke hadde kunne taes i bruk.Håper det gis glede i mange år.........

red.skriveleif