Sassy Startet 1.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2007 Hei Folkens! Nå har vi endelig etter mange feilsøkninger i sommer funnet feilen på min 7.4 LX MPI Mercruiser. Det er ECM modulen. Denne er ikke billig., det ble antydet ca 21.000,- + mva fra forhandler. Er det noen der ute som har noen tips? Kjøpe fra USA? Få tak i brukt? Sprette opp å se på den gamle? (den er Plombert) Etc..... Har funnet en ny på Ebay som jeg får for Kr 5.000,-, men denne har ikke de samme nummerene som min, men ser helt lik ut ellers. Denne er til en 502., mens jeg har 454. Tror dere jeg kan få brukt denne??, kan vel omprogrameres? Veldig takknemlig hvis noen kan dele erfaringer/ekspertise på dette området eller gi meg noen gode tips.. Med vennlig hilsen Stig Sitér dette innlegget Link to post
Blue Sky Svart 2.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2007 Kanskje du kan finne noe her: http://www.boatfix.com/bykeywordmerc.asp?t...&texttype=2 Kan nevne at jeg har handlet mye fra "Boatfix" og har kun gode erfaringer. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 2.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2007 Du kan jo sjekke Master Tech Marine. Og så har man jo MoTeC Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.