Jump to content

Verksted - Holmen Motorservice - som ikke gjør noe!

Nybåt

Recommended Posts

Da burde det jo lønne seg for oss yngre å starte i dette yrket da, men vi får unngå å bli som verkstedet som er diskuterter.

Hvis det er så mange båter som venter i kø, hvorfor bygger ikke verkstedene ut sin virksomhet og får flere annsatte?

Redigert av C-marine (see edit history)

Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu

Enda en med båt lappen!

For de på Holmen hadde det kanskje vært idè å begynne å si at de har fullt opp med arbeid i flere måneder fremover, og derfor ikke tid til å begynne på båten før om så og så lenge. Istedet for å si at de skal begynne på den om et par dager, når de ikke gjør det før et halvt år senere... Da jeg etterhvert skjønte at de ga bengen i at jeg ventet dro jeg til La Sa for ø høre med dem, men de sa enkelt og greit at de ikke hadde tid før om tre måneder.

For 3 år siden hadde jeg en liten 4 hk 2 takt Yamaha påhenger til landstedsbåt som ikke startet ved sjøsetting mai/juni. Det skulle da vise seg umulig å få service før fellesferien i hele Oslofjordsområdet fordi jeg ikke hadde bestilt på forhånd. Man må jo akseptere å stille seg bakerst i køen, men likevel litt merkelig at man må bestille verkstedtid året før feilen oppstår....

Rart ikke importørene er mer opptatt av å ha et tilgjengelig servicenettverk som har kan fikse litt "øyeblikkelig hjelp" også ( når det bare er noe småtteri).

Klart verkstedene har bedre tid om vinteren, men for galt om alle feil som oppstår i båtsesongen blir synonymt med at båten må legges i vinteropplag i juni fordi man ikke får service før til vinteren.....

En bekjent reparerte min motor, men skeptisk til å satse på ny Yamaha etter dette.

Hvilke påhengsmerker har aksepbel kapasitet i Oslofjordsområdet til også å kunne fikse noe i båtsesongen ??

Redigert av salt (see edit history)
  bmb skrev:
Jeg har også samme negative erfaringer med dette verkstedet på Holmen.

Lover og lover, ingenting skjer. Aldri noen tilbakemelding. Umulig å få tak i rette vedkommende.

Helt håpløst, styr unna.

Hei

Dette sier mye om Volvo Penta.

Holmen var det stedet jeg hadde best erfaring med. :crazy:

Tenk deg så hvordan alle de andre stedene med skiltet på veggen ut mot sjøen er. :headbang:

mvh

giver

ALDRI MER VOLVO PENTA

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...