Jump to content

Kalesjestoff, hvor kjøpe metervare? Pris?

Stoa

Recommended Posts

• 7 år senere...

Skal kjøpe ny båtkalsje. Ser dei fleste før brukte  markiluks 37, men trur dette stoffet no er ute og erstatta med t.d. Sunbrella Plus.

Og det finnest sikkert mange tilsvarande stoff, men innmaten er sikkert mykje den samme. Har hatt fleire kalesje og har aldrig hatt problemer med at dei har lekt, men derimot at det har danna seg kondens på innsida, noko som har medført jordslag. Dette har vore eit problem, men ser det er lite fokusert på dette i annonsene. Ei av kalesjene hadde aldrig dette problemet. Den var tynnare enn dei andre og hadde ikkje noko belegg på innsida og vara i 12 år. Synspunkt?  Er det nokon som merkar seg ut her?

Guest Avmønstret#

Jeg hadde inne autosøk på Finn i en periode og fikk en rull med Mariluks 37 i riktig farge for spottpris av en kar som bodde noen få km unna. Et prosjekt som aldri ble noe av.. Mener jeg ga 700,- for rullen, aner ikke hvor mange meter den er da jeg aldri har rullet den helt ut men har sydd en del prosjekter selv av den. 

Du bør også ha søk på "markiseduk" og tilsvarende, går litt om hverandre har jeg skjønt. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...