Stoa Startet 3.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2007 Hei, kalsesjen på båten har, etter hva jeg kaller, ingen restlevetid. Er det noen som vet hvor man får kjæpt kalesjestoff og hva dette koster som metervare? Sitér dette innlegget Link to post
vivvi Svart 3.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 Vil ikke det enkleste her være å ta kontakt med en som syr kalesjer???? Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Stoa Svart 3.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 vel, har vel erfart at ikke alle de er så klare for å selge stoff uten å skulle sy ny kalesje.... så da er det kanskje bedre å spørr her om noen vet om noen andre steder. derav spørsmålet. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 3.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 Foreslår at du ringer Alf Hansen as på tlf 72596090 og spør dem om prisen på markilux kalesjestoff. Kommer i diverse farger med bredde 140cm. Husker ikke prisen, men var ikke avskrekkende etter det jeg husker! Deres hjemmeside er; http://www.baat.aller.no/alfhansen/ Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
cleo Svart 3.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 Jeg har kjøpt stoffet mitt på SesSea på Rud, metervare. Drøye tohundre kroner pr meter! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
eysteind Svart 3.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 mener maritim.no også har? Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 3.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 Jeg har kjøpt stoffet mitt på SesSea på Rud, metervare. Drøye tohundre kroner pr meter! Syr du selv? symaskin? eller spesial-symaskin? At-le Sitér dette innlegget Link to post
Stoa Svart 3.Oktober.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 Takk for gode og konstruktive svar . Her har jeg noe å gå etter Sitér dette innlegget Link to post
cleo Svart 3.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2007 Syr du selv? symaskin? eller spesial-symaskin? At-le Kona syr på vanlig maskin med "jeansnål"! Sitér dette innlegget Livet er herlig på solkysten! Link to post
Fjordgubbe Svart 18.April.2015 Del på Facebook Svart 18.April.2015 Skal kjøpe ny båtkalsje. Ser dei fleste før brukte markiluks 37, men trur dette stoffet no er ute og erstatta med t.d. Sunbrella Plus. Og det finnest sikkert mange tilsvarande stoff, men innmaten er sikkert mykje den samme. Har hatt fleire kalesje og har aldrig hatt problemer med at dei har lekt, men derimot at det har danna seg kondens på innsida, noko som har medført jordslag. Dette har vore eit problem, men ser det er lite fokusert på dette i annonsene. Ei av kalesjene hadde aldrig dette problemet. Den var tynnare enn dei andre og hadde ikkje noko belegg på innsida og vara i 12 år. Synspunkt? Er det nokon som merkar seg ut her? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 19.April.2015 Del på Facebook Svart 19.April.2015 Jeg hadde inne autosøk på Finn i en periode og fikk en rull med Mariluks 37 i riktig farge for spottpris av en kar som bodde noen få km unna. Et prosjekt som aldri ble noe av.. Mener jeg ga 700,- for rullen, aner ikke hvor mange meter den er da jeg aldri har rullet den helt ut men har sydd en del prosjekter selv av den. Du bør også ha søk på "markiseduk" og tilsvarende, går litt om hverandre har jeg skjønt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.