Jump to content

Da var båten på land for i år..

Belgarath

Recommended Posts

Håper at færrest mulig får slik opplevelse som dette når båten står på land.

Lars H. og jeg inspiserte i dag en seilbåt som nylig har fått skadet opplagsutstyr. Først noen bilder av selve båten. Masta var tatt ned. Ellers er det verd å merke kontrasten mellom det flotte været i dag og den tragiske båtvelten. Håper at båteieren snarest blir kontaktet.

Dette er jo marerittet - også i forhold til nabobåter som står plassert på tvilsomt underlag. Tenk deg en større båthavn der båtene står tett i tett på lang og en seilbåt velter. Det blir jo rene domino-effekten! Skrekk og gru.

Observerte tidligere i høst en seilbåteier som plasserte 42 foteren på tynne paller og støttet opp med 2/4 på sidene. Jeg er spent på hvor lenge denne står.

Vet ikke om det er så mye å fremprovosere. En bekjent av meg som disponerer Ynglingen som sank. Han er like lei seg som alle andre som opplever dette. Båten slet seg fra bøya - lå og slo i steinene. Da den ble slept ut og lagt i bøya sank den. Hvorfor den ikke ble tettet før den ble lagt i bøya sier historien intet om

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...