GeirFrode Svart 9.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2004 Andre del starter i siste halvdel av juli og da blir det sannsynlig en tur på svenskekysten. Håper været lager seg. Geir Frode, jeg har også planer om blindleia hvis vi kommer så langt. Kanskje vi sees litt lenger enn sist på Tjøme.Jeg glemte vel å legge inn tidsrom i innlegget mitt. Vi drar ant. siste uken i juli, så sjansene er kanskje små for å treffes, desverre. Mulig vi stikker innom Strømstad og bunkrer før vi setter kursen mot Sørlandet, men er ikke sikker. Det hadde jo vært hyggelig å treffes igjen. Kanskje over en liten Uansett så skal jeg speide etter vimpler! Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa_beste Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Ja så er sommeren her igjen, og bestefar skal ta meg med til Danmark i ferien Feirer jo flere bursdager i Danmark enn i Norge jeg ..3år i august og den skal feires på Carlsons på Læsø, akkruatt som i fjor..... Bestefar sier at Go`været kommer da, og det stoler jeg på Jeg gleder meg veldig, og det gjør mamma og pappa også...Hei og hå så lenge.... klem fra Thea Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Bestefar sier at Go`været kommer da, og det stoler jeg på Jeg gleder meg veldig, og det gjør mamma og pappa også...Hei og hå så lenge.... klem fra Thea Alt blir klart med båt og vær så da kan du komme til Danmark og være med derfra. Onkel og tante og Johan skal jo da reise hjem,slik at det blir plass til deg. Du må huske på vovva og teppe og boka. Her er du jo med til Koster litt tidligere i år. Hilsen beste. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 I morgen går turen fra Austevoll og sydover til Ryfylke, håper værgudene er med oss. God sommer til dere på baatplassen Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Båtsommer for mange av oss på sørlandet består ikke bare i en tur, men mange mindre turer. Synes det er ok å kunne ta en 4-5 dagers tur for så å ta en tur hjemom. På strekningen Kragerø - Mandal er det så ufattelig mange steder å besøk og utforske at jeg foreløpig ikke har behov for hverken Danmark eller Svenksekyst. Fra hjemmehavnen kan jeg nå de fleste av disse områdene øst og vest for Kr.sand på en dags - eller to dagers tur. På denne måten kan en i større grad se været an også. Har egentlig ikke skjønt poenget med å bo i båten i tre, fire uker i strekk, uansett vær, slik en god del gjør - men her er vi selvsagt ulike! Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Ryfylke blir cruiseområde for vår familie også. Utrolig hvor mange fine plasser det er her. Det trengs mer enn en sommer å utforske dette arkipelet med tilstøtende fjordarmer. Og så er her god plass også. Hører at det er blitt trangere på øst- og sørlandet i år, så ta gjerne turen hit flere. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
John_Kr Svart 9.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2004 Turen går selvfølgelig med båt, mellom Ørland og Kristiansund. Her prøver vi å ta utgangspunkt i Kristiansund med dagsturer rundt om kring i de trange fjorder. Dersom noen av dere er kjente i området så er jeg mottaklig for tips hvor man kan gå. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
TommyJ00 Svart 10.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2004 Begynner ferien om en uke (uke.30.) Da går turen til Strømstad for bunkring av :flag: så går vi til koster. Får se om det er mulighet for en liten plass på jutholmen. Blir så en tur i skjebergkilen marina på mandag for å utøve min plikt i vakttårnet før turen igjen går utover. Blir mulighvis en tur rundt strømtangen forbi hankø til jeløya for å møte noen venner der. uke.31. God sommer GipsyGirl Sitér dette innlegget Link to post
heira Svart 10.Juli.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2004 Hei Vi har allerede hat ferie i uke 26 med nedbør så det holder, men vi var uken ut på sjøen . Resten av ferien starter i uke 31 men vi må flytte først , og da kommer vi ikke avgårde før midt i uken (onsdag :yesnod:kveld/torsdag morgen). Madammen og je blir alene i år så vi tar en tur nedover svenskekysten , hvis alt går bra snur vi i Marstrand . Mvh Heira Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.