Jump to content

Ombygd cabinluke

Kotnes

Recommended Posts

Har snekra en ny luke og fant på en bra løsning tror jeg. Her er luken lukket                       Bilde  Og her er luken åpen med plass for 4 ølbokser eller drinkeglass og 2 engangskrus i midten.                  Bilde Kansje en ide for andre som vil bruke dødplassen til noe. HUSK ta vekk glass før luken lukkes. Er åpen for ris eller ros.                      

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Hei Kotnes!

Den var snedig, praktisk og pen!

Denne burde du legge i tråden "Smarte løsninger ombord" - på https://baatplassen.no/i/YaBB.php?board=...;num=1074676030  hvor man samler slike tips på ett sted!

:blush:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Enig i at det ser fint ut, og at det er verd å kopiere. Jeg ville nok likevel presisert at glass- og flaskeholder er til bruk ved landligge. Jeg ser for meg en situasjon hvor innhlldet i glasset skvetter ut og ned i forkabinen, noe som i min vamilie i alle fall ikke ville bidradd til konstruktørens gode renome!

Men- for all del - Med den begrensningen er det et nydelig stykke arbeid!

Laholm

i båten brukes kun denne Bilde typen kopper ved fart. Er faktisk ganse kjekke ved landligge også, blir mindre søl hvis en halvpaner freser forbi i 12 KN. Dessuten holder den varmen inne og evt. fluer ute av drikken. Eneste de ikke passer til er øl. Det fortæres rett fra boksen uansett..

Suzuki

No boat needed..

Bilde

Suzuki

Hej Suzuki !

lurer på o skaffe ett par sådana jag oxo !  Håller dom värmen bra?

har sett att det finnes likadana med 12V anslutning oxo ! Kansje bare er bortkastade penger, fler saker som kan gå sönder eller krångla!

S/Y Gunga Din

mine er fra Hydro Texaco og er i plast.

Dom håller jättebra på varmen  :crazy:

Brukes til brus, kaffe, te, jordnøtter, småskruer, lensing av jolla, etterfylling av glycol på MARTEC en; ja nær sagt alt man trenger en kopp til ..

( hører til historien at samme koppen IKKE brukes til alle tidligere nevnte formål, har vel 10 slike ombord i sesongen.. )

Suzuki

No boat needed..

( hører til historien at samme koppen IKKE brukes til alle tidligere nevn..... )

Suzuki

E du redd att admiralinnen leser våre inlegg her på Baatplassen........ :lol: :lol: :lol:

Jag vet hur det er ombord........ ibland får man bare ta vad man har...... :crazy:

(o då er det veldi bra om admiralinnen er fullt upptagen med noe annet !  :lol: )

S/Y Gunga Din

E du redd att admiralinnen leser våre inlegg her på Baatplassen........ :lol: :lol: :lol:

Jag vet hur det er ombord........ ibland får man bare ta vad man har...... :crazy:

quote]

Vel, er greit å vite at man ikke heller kaffe i et krus med oljerester el.l også da... Men at admiralinnen ikke bør ha oversikt over alt vi "gutta" driver med er vel hevet over enhver tvil...

Suzuki

No boat needed..

Hej Suzuki !

lurer på o skaffe ett par sådana jag oxo !  Håller dom värmen bra?

har sett att det finnes likadana med 12V anslutning oxo ! Kansje bare er bortkastade penger, fler saker som kan gå sönder eller krångla!

Den typen som er avbildet finnes hos Clas Ohlson, og det skulle vel være kjent for deg? :)

Har en slik på jobben, og den holder meget godt på varmen...

Den typen som er avbildet finnes hos Clas Ohlson, og det skulle vel være kjent for deg? :)

Har en slik på jobben, og den holder meget godt på varmen...

Jada ikke problem o finne dom,  lurade bare litt om jag skulle kjöpe en sådan med

12 V anslutning, dra fram kabel till mitt flaskstell vid styrpedistalen o alltid ha varmt

kaffe tillgengligt !   :blush:

S/Y Gunga Din

:rolleyes:

Hei Kotnes!

Gratulerer med fint snekkerarbeid og takker for et fint tips!

Fristes til å kopiere løsningen på Sagaen. Luken ser lignende ut.

Hvilken båt har du?

mvh

JanS

Båten er en Hanto 24 1980 mod. Godt observert av leser lenger opp så jeg. Jeg har aldri hatt søl i båten pga andre båter. Kun når jeg har veltet glass eller bokser selv. Og da har det bare stått på antiskliduker på dashbordet. Følger man godt med rundt seg tror jeg mye kan unngåes av søl å annet f...skap.

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...