Jump to content

TV ombord


RichardN

Recommended Posts

Kanskje ikke den beste sammenligningen men etter min mening blir det å bruke usb kort litt det samme som å bruke tilhenger når man skal på skitur, i stedet for å kjøpe skiboks.

Det går an, men litt mye dill, veldig mye rimeligere og litt dårligere resultat. Bruker man tven i båten 5 ganger og ikke har bruk for den resten av året så ok men har man en flott båt som hytte og evt.  kan forsvare bruken på annen måte så er LCD tven mye kjekkere.

Tipper at vi om et års tid kan få LCD med tv tuner ned mot 3000 så om man kun skal spare penger så er det kanskje ikke så fornuftig å kjøpe tven i det hele tatt.  

 

Nevner en ting i denne forbindelse: De fleste har ikke brannteppe ombord (så vidt jeg vet). Det blir sterkt anbefalt av brannmenn. Noen går så langt som å si at det bør være inkludert i en båt før et brannslukkingsapparat. Poenget mitt er mao. at om man skal bruke et begrenset beløp på båten så er kanskje brannteppe det som skal stå øverst på lista?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...