Pjolter Startet 22.Oktober.2007 Del på Facebook Startet 22.Oktober.2007 Hei folkens. I disse litt kaldere tider, sliter de gamle gode Perkinsene mine for å få start. Noen gode råd for å få start når gradestokken kryper mot null?? Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Sleipner93 Svart 22.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2007 Varm luft foran luftfilterene kan brukes.. Litt startgass kan også brukes men om det er så bra for den er en annen ting? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2007 Om du har landstrøm der du ligger kan varme i motorrommet være et alternativ. Varmluft fra hårføner direkte i innsuget skal også kunne hjelpe... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SveinHa Svart 22.Oktober.2007 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2007 Perkins bruker jo noen flotte glødeplugger som bruker diesel, litt beskrevet her. Ellers er det jo et poeng å ha god tilgang på strøm med korte og tykke kabler fra startbatteri og friske batteri også. Om du har lading fra en motor til felles startbatteri er det jo lurt å starte denne først. Har hver motor sitt eget batteri spiller det ingen rolle hvem som starter først. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.