Jump to content

Prosjekt: M/S Bastard

M/S Bastard

Recommended Posts

Stå på bastard.

Det er vel slik at når du først setter i gang så går det unna med arbeidet. Du kommer nok i mål denne sesongen :yesnod:

Jada, når jeg først kommer igang så går det greit.

Nå lurer jeg på om det er noen vits i g sette opp pressenningen igjen, da det er begynt og blåse opp igjen.

Vind er det værste jeg veit, ihvertfall når man skal bakse med lettpressenning

....... fordi nå blir det masse snø oppi båten.......Håper det blir bedre vær i morra

Du bor på feil side av fjorden, bastard! Her snødde det 3 fjoner i dag tidlig, og resten av dage skinte sola.......... :smiley:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Hm, etter masse lovnader om å virkelig stå på i romjul siden man har fri og greier, kan jeg ikke spore så veldig mye endringer her, snarere tvert i mot konstatere at tiden blir brukt til surfing på baatplassen.no istedet.

Og hva har du å si til ditt forsvar?? :smiley:

eehhh...kremt

Jo, det er dårlig vær ute :rolleyes:

For og være ærlig så har jeg ikke fnugg av arbeidslyst, mest pga av været.

Nå har også det meste av presenning stativet falt fra hverandre også, har vært ute og surret pressenning bedre men stativet er litt på halv tolv!

Håper vindværet gir seg så jeg får stablet stativ og pressenninger sammen, først da kommer jeg til og begynne.

Våknet også med forkjølelse i dag, så nå sitter jeg og nipper til konjakk. Det er medisin det :wink:

Har tatt flere "overdoser" med c-vitamin, håper dette skal hjelpe snart.

Ellers har jeg det bra :flag:

av alle de rådene som ikke hjelper, er nok et av de beste det med konjak. Men jeg kan også gi deg et annet råd mot forkjølelse, og det er å ta en dusj i kaldt vann, med klærne på. Deretter legger du deg ute, gjerne på terrassen og sover der i natt....., når du våkner har du lungebetennelse.....og det kan kureres! :lol:

og da kan du jo jobbe på Bastarden igjen..........

Flott ikke sant? :wink:

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Hmm - lurer på om det har skjedd like mye i Bastarden som det har gjort i 37'n og Dillebua i jula. Er det tilfelle, har det ikke skjedd noe som helst :cryin:. Slik er ihvertfall fasiten hos meg. Et overveldende antall sosiale aktiviteter stjal langt mere tid enn tenkt var. Men trøster meg med at da har jeg kanskje litt mer å gå på videre ut over mht goodwill. Det ble en del snømåking rundt prosjektene, fjerning av snø fra presenning - heldigvis stod presenning patenten på 37'n av stormen denne gangen også - det kom noen vindkast som var rett så heftige et par kvelder jeg lå på sofaen og nippet til en :drink:. Det var vel et par kvelder jeg kanskje kunne jobbet litt, men da var jeg rett og slett lei og foretrakk å heller zappe litt på TV'n. Heldigvis er jeg i den heldige posisjonen at jeg ikke har forlovet meg gjentatte ganger mht et visst baatplassen treff... Men nå er jula heldigvis over og da satser jeg på at man kan få gjort litt igjen - etter først å ha hvilt ut litt - mest slitsomme jula på lenge.

Jeg fulgte ikke rådet til Fernanda, men jeg begynner og komme i form igjen. Nesa renner ikke lenger, og takk for det.

Ellers har du rett i dine antagelser Båtdilla.

Har jo lovet båten ferdig til sommeren og det får jeg nok holde ellers må jeg emigrere :wink:

Syns i grunnen at det er ett fint mål og ha i sikte.

Litt lettere og gå på snart igjen får nå har jeg ihvertfall noen kroner (takk Lotto Hamar).

Så nå behøver ikke pengeboka begrense fremgangen på samme måten.

Ellers er det kaldt ute og da finner jeg ikke motivasjon desverre.

Håper det endres snart dog :yesnod:

Skjønner ikke problemet ditt jeg Dilla :confused: Bastard bryter jo forlovelser han. og da kan vel du gjøre det samme :eek::wink:

Noen grenser bør man ha. Nå har jeg ikke mange grenser, men det kommer nok ikke på tale å bevisst sette forholdet over styr for å få jobbet nok på båten. Men om jeg ubevisst gjør det over tid, det gjenstår å se... Vi har hatt et par nødvendige samtaler i løpet av julen og da kom det fram at jeg nok må ha forholdet litt mer i tankene og båtene litt mindre. Men tanken er sikkert god den, tror jeg... :rolleyes:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...